[ویدیو]تغییرات نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty 4: Modern Warfare را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت اکتیویژن در کنار عرضه‌ی بازی Call of Duty: Infinite Warfare نسخه‌ی بازسازی شده‌ی یکی از بهترین قسمت‌های مجموعه‌ی «ندای وظیفه» (Call of Duty) را هم منتشر می‌کند. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان «ندای وظیفه ۴: جنگاوری نوین» (Call of Duty 4: Modern Warfare) از هم اکنون نظر علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های ندای وظیفه را به سمت خودش جلب کرده است. به همین دلیل تیم‌سازنده‌ی این بازی تریلری جدید منتشر کرده‌اند که در آن به تغییراتی که در این بازی به وجود آمده، اشاره شده است.

‌‌

این بازی از نظر جلوه‌های بصری با پیشرفت‌های زیادی همراه بوده و استودیوی Raven Software توانسته این عنوان نوستالژیک را با گرافیک بهتر بازسازی کند. این استودیو قبلا نقشه‌های سناریوی چندنفره‌ی مجموعه بازی‌های ندای وظیفه و بازی X-Men Origins: Wolverine را ساخته بود.

اگر می‌خواهید بیشتر با تغییرات این بازی آشنا شوید، ویدیوی زیر را ببینید. این ویدیو مربوط به نسخه‌ی اصلی می‌شود که در سال ۲۰۰۷ راهی بازار شده بود.

‌‌

البته شرکت اکتیویژن این بازی را به صورت مستقل راهی بازار نمی‌کند. برای اینکه بتوانید این نسخه‌ی بازسازی شده را تجربه کنید، باید یکی از نسخه‌های مخصوص بازی Call of Duty: Infinite Warfare را بخرید که ارزان‌ترین آن‌ها ۸۰ دلار قیمت دارد. این نسخه‌های ویژه Legacy Edition و Digital Deluxe Edition نام دارند.

از آنجایی که جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه در زمان معرفی نتوانست نظر گیمرها را به سمت خودش جلب کند، اکتیویژن تصمیم گرفته با این اقدام کاربران را به خرید بازی تشویق کند و پول بیشتری هم از آن‌ها بگیرد. حتما می‌دانید که انتقادها نسبت به Infinite Warfare  باعث شد که تریلر معرفی این بازی در سایت یوتیوب به یکی از بدترین ویدیوهای تاریخ این سایت تبدیل شود.

‌‌‌

منبع: Eurogamer

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. امین

    فک کنم همون نسخه قدیمیش بهتر باشه تو جفتشم خلیج و زدند عربی یعنی برداشتنه تحریما بازم هیچ تاثیری نداشت خخخ
    کلا با این که طرفدار کالاف بودم ولی به خاطر فضایی شدنش و اینده نگریه مذخرفش ی بتفیلدی شدم 😐

    1. فرهاد

      سلام چرا گروهبان foley که توی mw2 هست تو mw3 نیست

  2. وحید

    ویدیوی که ویرایش جدید بود بیشتر شبیه یک فیلم اول شخص بود تا یک بازی که یک نفر بازی کنه

  3. امین نصیری تبار

    سلام اگه توی تریلر بازی دقت کنید..جایی که در کانتینر رو باز میکنن و شخصیت اصلی ینی گیمر میره داخلش و میاد بیرون و بعدش میرن که فرار کنن روی جعبه ی داخل کانتینر ی کاغذ هست ک روش نوشته خلیج عربی ینی تو این بازی ب طرز نامحسوس اسم خلیج فارس رو جعل کردن…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه