خاطره‌‌ی تلخ فصل پنجم Game of Thrones برای فصل ششم تکرار نمی‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

زمان زیادی تا پخش اولین قسمت از فصل ششم Game of Thrones باقی نمانده. به عادت سال‌های پیش رسانه‌‌ها تا همین چندروز پیش منتظر نسخه‌هایی بودند که از HBO برای‌‌شان ارسال می‌‌شد تا نقد و بررسی‌های تخصصی خود را درست در زمان پخش آماده کنند. اما مسئولان شبکه HBO اعلام کرده‌اند امسال تا شروع پخش عمومی فصل ششم، هیچ‌ نسخه‌ای از فیلم در اختیار هیچ‌کسی قرار نمی‌گیرد.

HBO: هیچ نسخه‌ای از فصل ششم را پیش از پخش در شبکه برای هیچ رسانه‌ای در هیچ کجای دنیا نمی‌فرستیم!

مایکل لومباردو مدیر برنامه‌ریزی شبکه HBO در مصاحبه‌اش با Entertainment Weekly گفته: “امیدوارم رسانه‌هایی که در سال‌های گذشته با این شبکه همکاری می‌کردند، شرایط کنونی را درک کنند و از دست ما دلخور نشوند. به‌هرحال سال گذشته همین نسخه‌های رسانه‌ای بودند که باعث شدند نیمی از فصل پنجم پیش از نمایش لو برود.

در فصل ششم قرار است پرده از ماجراهای بسیاری برداشته شود. خیلی از طرفداران Game of Thrones منتظرند تا ببینند آیا جان اسنو مرده یا از مرگ نجات پیدا می‌کند؟ اتفاقی که درمورد فصل پنجم افتاد سازندگان سریال را خیلی رنجاند و این موضوع باعث شد درمورد فصل ششم تصمیم بگیریم که هیچ نسخه‌ای را پیش از پخش در اختیار هیچ رسانه‌ای در هیچ کجای دنیا قرار ندهیم.

سال گذشته وقتی HBO چهار قسمت اول فصل پنجم را پیش از پخش در شبکه برای رسانه‌ها ارسال کرد، با لو رفتن همه‌ی ماجرا در اینترنت غافلگیر شد. امسال این HBO بود که رسانه‌ها را غافلگیر کرد. به گفته‌ی Entertainment Weekly این اولین بار است که سریال محبوب و پرسروصدایی مثل Game of Thrones دست به چنین اقدامی می‌زند.

البته لومباردو تاکید کرده که علت این کار، مساله‌ی بی‌اعتمادی به شخص روزنامه‌نگاران نیست. به‌هرحال هرکسی بداند کلید حل ماجرایی که یک سال تمام منتظرش بوده، در دسترس است، دلش می‌خواهد از آن سر دربیاورد. دوستان و نزدیکان اهالی رسانه‌ هم از این موضوع مستثنی نیستند. این‌طور می‌شود که نسخه‌های محدود دست‌به‌دست می‌چرخند و داستان در اینترنت لو می‌رود.

هر سال رکورد بیشترین دانلود غیرقانونی متعلق به قسمت‌های مختلف سریال Game of Thrones است.

در اینکه Game of Thrones بسیار محبوب است، دیگر هیچ شکی وجود ندارد. بی‌دلیل نیست که هر سال رکورد بیشترین دانلود غیرقانونی متعلق به قسمت‌های مختلف این سریال است. البته این موضوع ابدا HBO را نگران نمی‌کند. چیزی که برای این شبکه‌ی کابلی اهمیت دارد این است که هیچ قسمتی پیش از پخش در اینترنت لو نرود.

برای دیدن فصل ششم Game of Thrones همه‌ی طرفداران این سریال باید تا ۵ اردیبهشت (۲۵ آوریل) صبر کنند.

منابع: Ubergizmo ،EW ،Winter Is Coming

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. حامد هادیان

    جان اسنو میمیره اما اون خواهر کوچیکش که داره زیر دست اون راهب تعلیم میبینه با چهره جان اسنو دوباره ظاهر میشه ، همون جور که اون راهب میتونست خودشو شکل همه کنه و داخل آخرین تریلر فصل ۶ میبینید که چهره جان اسنو جزو اون چهرهایی هست که راهب میتونه خودشو شکل اونا کنه .

  2. مهدی

    در مورد جان اسنو با توجه به وقایعی که در سریال و کتاب رخ داده نمیشه قطعا گقت برمیگرده یا دیگه داستانش تموم شده . منتهی یه نکته به ذهن من میرسه اونم این هستش که جان اسنو بخاطر سوگند اش تا لحظه مرگ باید جز مدافعان دیوار می بود ، شاید نویسنده میخواسته با اینکار جان اسنو رو از قید و بند سوگندی که خورده رها کنه

  3. حمید

    سلام

    من فکر می کنم که جان استارک زنده هست و این دقیقا تفاوت پیچیده داستان با پیش بینی ها همین جاست، توی این سریال هیچی قابل پیش بینی نیست و یکیش هم همین موضوع است.

  4. امین

    جان اسنو بره عمرا نگاه نمیکنم

  5. محمد

    یکی از بهترین سریال هاست

  6. NSM

    با سلام
    بنده هم مثله خیلیای دیگه به شدت منتظر اومدن فصل ششم این سریال هستم.
    در مورد جان اسنو بعید میدونم که بخواد زنده بشه، چون روال سریال تا الان جوری بوده
    که بسیاری از شخصیتهای اصلی سریال تا اینجا از بین رفتن، از استارک بزرگ بگیرید تا
    جان اسنو، به نظر من همین اتفاقاته غیره منتظره این سریال رو جذاب کرده.

    1. یحیی

      خب اگه زنده نشه که یه اتفاق طبق روال فیلم و اصلا غیرمنتظره نیست و اگه زنده بشه که یه جورایی برآورده کردن انتظارات بینندگانه که فک نکنم چنین چیزی توی خط داستانی این سریال باشه
      پس فعلا فقط باید صبر کرد و بی خود فیلم نامه را خودمون ننویسیم

    2. amir

      سلام…من احتمال میدم اگه آتیشش نزنن به شکل زامبی دوباره زنده بشه!

    3. پویا

      این یکم قضیه ش فرق داره… سرنخ هایی هست هم از سریال و هم از کتاب که نشون میده احتمال زنده بودن جان اسنو زیاده. البته به هر حال همه این ها نظریه هست. گوگل کن اگر میخوای ببینی این نظریه ها چین.

    4. شایان

      جان اسنو زنده نمیشه ولی وایت واکر میشه!

    5. مسعود

      من کمی کتابش رو خوندم دوست عزیز فک نکنم مرده باشه

    6. 4FUN

      والا ۴۰ ۵۰ تا چاقو خورد!زنده باشه خیلی عجیب میشه!البته سریال یجورایی داره عجیب غریب میشه!

    7. davinciss

      سلام از دید من جان اسنو می میره اما توسط اون موجود خاص یخی که مورد تهاجم قرار گرفتن مجددا زنده میشه و جزوی از اونا میشه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه