نسخه PC بازی متال‌گیرسالید ۵: درد فانتوم ناامیدتان می‌کند

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت کونامی قبلا اعلام کرده بود که نسخه‌ی کامپیوتر بازی «متال‌گیرسالید ۵: درد فانتوم» روی شبکه استیم (Steam)عرضه می‌شود.

شرکت کونامی درحالی نسخه کامپیوتر بازی «متال‌گیرسالید ۵: درد فانتوم» را روی دیسک راهی بازار کرد، که در دیسک آن تنها فایل اجرای برنامه‌ی استیم قرار گرفته است.

 

درحالی که این بازی به شکل رسمی از فردا روی شبکه استیم قابل بازی خواهد بود، کاربرانی که نسخه فیزیکی این عنوان برای کامپیوتر را خریداری کرده بودند، با صحنه عجیبی مواجه شدند. یکی از افرادی که نسخه فیزیکی این بازی را برای کامپیوتر خریداری کرده، گفته است که بازی روی دیسک وجود ندارد. شرکت کونامی تنها فایل نصب نرم‌افزار استیم را روی این دیسک‌ها قرار داده و کاربران در آخر باید بازی را از این شبکه دانلود کنند. با توجه به تصاویر منتشر شده، در دیسک قرار داده شده در بسته بندی نسخه فیزیکی این بازی برای کامپیوتر، تنها یک فایل ۸ مگابایتی برای نصب نرم‌افزار اسیم قرار دارد.

mgsvtppsteam

پس از مشکلات به وجود آمده میان هیدئو کوجیما (سازنده‌ی مجموعه بازی‌های متال‌گیرسالید) و شرکت کونامی و اتفاقاتی که برای قسمت جدید مجموعه بازی‌های سایلنت هیل افتاد، بسیاری از کاربران از کونامی بسیار ناراضی هستند. این اتفاق هم موج جدیدی از اعتراض‌ها را در پی داشته است. درحالی که کونامی نام کوجیما را از روی بسته‌بندی بازی حذف کرده و سعی کرده به کمترین میزان به نام این بازی‌ساز اشاره شود، بسیاری از منتقدان به این موضوع اشاره کرده‌اند که آخرین نسخه از مجموعه بازی‌های متال‌گیرسالید، یک عنوان بی‌نقص از هیدئو کوجیما به حساب می‌آید.

MGSVTPP2

بازی متال‌گیر سالید ۵: درد فانتوم فردا به شکل رسمی منتشر می‌شود، اما نقدهای بازی هفته گذشته منتشر شده بودند. در تمام این نقدها به این موضوع اشاره شده بود که پنجمین نسخه از مجموعه بازی‌های متال‌گیرسالید، یک عنوان بی‌نظیر است. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که سایت‌های GameSpot و IGN به این بازی امتیاز کامل ۱۰ را اهدا کردند.

منبع:‌ VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه