منتظر گوشی میان‌رده ZTE باشید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی، شرکت ZTE اطلاعاتی در مورد یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند میان‌رده خود به‌نام Blade D6 منتشر کرده است.

به‌تازگی، شرکت ZTE جزییات سخت‌افزاری گوشی میان‌رده Blade D6 را منتتشر کرد. احتمالا این گوشی در ماه‌های آینده روانه بازار خواهد شد.

به‌طور کلی، این شرکت از برند Blade برای معرفی گوشی‌های میان‌رده با قیمت مناسب استفاده می‌کند. البته هنوز قیمت قطعی این محصول مشخص نیست، اما با کمی دقت در جزییات سخت‌افزاری آن می‌توان فهمید که این محصول، از سری گوشی‌های میان‌رده ZTE محسوب می‌شود که احتمالا قیمت بالایی نخواهد داشت. این در حالی است که روز گذشته هم یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند این شرکت به‌نام Axon با قیمت ۴۹۹.۹۸ دلار معرفی و برای عرضه در بازار آماده شد.

قرار است در گوشی Blade D6 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی بهره گرفته شود. توان پردازشی در این محصول با استفاده از یک چیپ‌ست مدیاتک ۶۴ بیتی MT6735 همراه با پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی تامین می‌شود. شرکت ZTE در جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده خود ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به‌کار برده است.

ZTE-MAG

از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اندروید ۵.۰ لالی‌پاپ با رابط کاربری MiFavor 3.2 و پشتیبانی از شبکه اینترنت LTE اشاره کرد. این محصول در رنگ‌های صورتی، طلایی، خاکستری و نقره‌ای طراحی و تولید شده است. این در حالی است که نقطه قوت اصلی گوشی Blade D6 جنس بدنه آن است. جنس بدنه این گوشی از آلومینیوم با کیفیت ساخته شده است. وزن این محصول ۱۲۰ گرم و قطر در نظر گرفته شده برای آن ۶.۹۵ میلی‌متر است.

براساس اطلاعات منتشر شده قرار است ZTE این گوشی را در ماه‌های آینده روانه بازار کند. این در حالی است که با توجه به اطلاعات موجود احتمالا قرار است این محصول نخست در کشورهای ژاپن، روسیه و استرالیا عرضه شود.

منبع: GSMArena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه