نمایشگر غول‌آسا روی یخچال جدید سامسونگ

۱۳ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
یخچال-سامسونگ

سامسونگ متخصص این است که با تعبیه‌ی قابلیت‌های عجیب‌وغریب در محصولاتش، مردم را متحیر کند. این شرکت کره‌ای این‌بار یک نمایشگر غول‌آسا را روی یخچال‌فریزر جدیدش قرار داده. از قرار معلوم سامسونگ برای معرفی این یخچال‌فریزر در نمایشگاه CES امسال، برنامه‌ی ویژه‌ای دارد.

    ‌‌    ‌‌

نمایشگاه CES بهترین مکان برای نمایش ایده‌های نو و متهورانه است. سامسونگ هم هر سال از این فرصت استفاده کرده و محصولات جدید خود را آن‌جا معرفی می‌کند. CES 2016 تا یکی دو روز دیگر رسما شروع می‌شود. اما از بنرهای تعبیه‌شده در راهرو‌های نمایشگاه این‌طور بر می‌آید که سامسونگ امسال قصد رونمایی از یخچال‌ فریزر عجیبی را دارد.

یخچال۵

در وهله‌ی اول این‌طور به‌نظر می‌رسد که سامسونگ یک گوشی بسیار بزرگ را روی یک بدنه‌ی یخچال چسبانده. اما واقعیت این است که این شرکت هر آن‌چه دارد را برای هوشمندتر کردن وسایل خانگی‌اش به‌کار می‌گیرد. یخچال‌فریزر جدید سامسونگ یک نمایشگر بزرگ با یک رابط کاربری ناشناخته دارد. هنوز مشخص نیست که کاربر با چه سیستم عاملی قرار است کار کند. سامسونگ در ایجاد تغییرات در پوسته‌‎ی اندروید تخصص دارد. این شرکت همچنین در چند سال اخیر به استفاده از سیستم عامل تایزن علاقه‌ی زیادی نشان داده.

یخچال۳

ظاهر امر نشان می‌دهد که شما با یخچال‌فریزر جدید سامسونگ می‌توانید خبر بخوانید، کالا سفارش دهید، فیلم ببینید و موسیقی گوش کنید. حتی امکان صحبت کردن با یخچال هم وجود خواهد داشت! همه‌ی این‌ها به این بستگی دارند که سامسونگ تا چه حد از توانایی‌های خود در بخش نرم‌افزار دستگاه استفاده کرده. احتمالا سامسونگ چند سورپرایز هم برای ما دارد. قابلیت خرید آنلاین توسط رابط کاربری این نمایشگر بسیار محتمل است.

یخچال

ما در چند روز آینده اطلاعات بیشتری در مورد این محصول سامسونگ و دیگر محصولات این شرکت در اختیار شما قرار خواهیم داد. به‌نظر می‌رسد این یخچال‌فریز، تنها محصول سامسونگ در زمینه‌ی اینترنت اشیا و دستگاه‌های متصل، نباشد. قیمت نهایی این یخچال‌فریز هنوز معلوم نیست؛ اما احتمالا این محصول قیمتی حدود ۴ هزار دلار داشته باشد. طی روزهای آینده خبرهای مربوط به CES 2016 را دنبال کنید.

    ‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. سعید

    سال دیگه حتما تایزن یا اندروید رو روی ماشین لباسشویی و جاروبرقی هم راه میندازه! یهو وسط شستن لباسا فورس کلوز بده و مجبور شیم کلین کش و کلین دیتا کنیم تا دوباره راه بیفته!

    1. علی جوادی

      نه دوست عزیز…از باگ های آی او اس کمتره این مواردی که شما گفتی…
      سامسونگ اگه ثانیه ای امکاناتشو از زمین قطع کنه;زندگی بر روی این کره ی خاکی بی معنا میشه…ارباب بی چون و چرای دنیای تکنولوژیه این سامسونگ

      1. سعید

        جالبه، کی حرف از رقبا زد!؟؟

      2. علی جوادی

        چون توی هر پستی از سامسونگ حضور جنابعالی مستدامه و نظر میدین و اون سیب گندیده رو بزرگ جلوه میدین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه