گوشی پرچم‌دار جدید مایکروسافت از قابلیت شارژ سریع برخوردار است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی پیش تصاویر مختلفی از گوشی پرچم‌دار بعدی مایکروسافت منتشر شده بود. این گوشی لومیای جدید قرار است با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ برای موبایل عرضه شود و به همین دلیل خیلی‌ها دوست دارند آن را تجربه کنند.

 

به نظر می‌رسد که گوشی لومیا ۹۵۰ شرکت مایکروسافت که هنوز معرفی نشده، از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۸ با قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد.

 

با توجه به تصاویر منتشر شده، این گوشی نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه سخت‌افزار قابل قبولی هم برای آن در نظر گرفته شده است. این لومیای جدید می‌تواند به رقیب خوبی برای گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی تبدیل شود. به‌تازگی خبرهای جدیدی درباره این گوشی منتشر شده که به ویژگی جدید آن اشاره می‌کنند. این گوشی از قابلیت شارژ سریع چیپ‌سپ‌های اسنپ‌دراگون بهره می‌برد. این ویژگی در چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون ۸۰۸ و ۸۱۰ قرار دارد. اگر این خبر درست باشد، افراد بیشتری به سمت خرید این گوشی تشویق می‌شوند.

ms-lumia-950

مایکروسافت در حال ساخت دو گوشی به نام‌های لومیا ۹۵۰ اکس‌ال و لومیا ۹۵۰ است. به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها به جز نوع پردازنده و اندازه صفحه نمایش از یک سخت‌افزار بهره می‌برند. با توجه به شایعات منتشر شده، گوشی لومیا ۹۵۰ از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ بهره می‌برد. گوشی لومیا ۹۵۰ اکس‌ال هم از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی استفاده کرده و روی آن از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ استفاده شده است. به احتمال زیاد سایر قسمت‌های سخت‌افزاری این گوشی‌ها مانند دوربین، میزان رم و میزان حافظه داخلی مشابه یکدیگر خواهند بود. هنوز اطلاعاتی از اینکه این گوشی در چه تاریخی به شکل رسمی معرفی می‌شود، منتشر نشده است. البته این احتمال وجود دارد که این گوشی در مهر ماه راهی بازار شود.

ms-lumia-950-1

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. m.sarv

    اشتباه که ماکروسافت خودشو تو زمینه سی پی یو وارد بازی اعداد و ارقام کرده اصن وینفون سی پی قوی نمی خواد اگه هم قصدش شارژ سریع و فیلمبرداری ۴کا هس باید دنبال یه راه دیگه باشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه