آیا الکترونیک آرتز دیگر جنگ ستارگان نمی‌سازد؟

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جنگ ستارگان

بازی Star Wars Battlefront 2 با مشکلات زیادی همراه شد و انتقادهای زیادی به آن صورت گرفت. این بازی نتوانست نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند و حتی کار به جایی رسید که شرکت Disney هم از الکترونیک آرتز خواست که سریع‌تر مشکلات بازی را برطرف کند. شرکت دیزنی در سال ۲۰۱۳ توافق کرده بود که شرکت EA از روی مجموعه جنگ ستارگان بازی بسازد. اما به نظر می‌رسد که دیزنی قصد دارد وظیفه ساخت بازی از روی دنیای جنگ ستارگان را به شرکت دیگری واگزار کند. شایعات می‌گویند که دیزنی قصد دارد قراردادش را با الکترونیک آرتز تمدید کند و به همین دلیل از هم اکنون با چند استودیوی بازی‌سازی بزرگ دنیا وارد مزاکره شده است.

در شایعات جدید گفته شده که شرکت دیزنی  از عملکرد الکترونیک آرتز ناراضی است و دیگر نمی‌خواهد قرار داد پنج ساله خودش را تمدید کند.  گفته شده دیزنی در حال حاضر با دو شرکت اکتیویژن و یوبی‌سافت صحبت کرده تا شاید بازی‌های جنگ ستارگان را یکی از این دو شرکت بزرگ بسازند.

شرکت دیزنی در سال ۲۰۱۲ لوکاس فیلم و لوکاس آرتز را خریداری کرد. این شرکت علاقه نداشت که خودش از روی دنیای جنگ ستارگان بازی تولید کند. به همین دلیل استودیوی لوکاس آرتز را تعطیل کرد و لایسنس ساخت بازی از روی جنگ ستارگان را به شرکت‌های دیگر داد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سبحان افتخارزاده

    پاااااااااادکست چی شد پس؟

  2. Avatar پویا

    فقط یه کمپانی هست که توانایی و لیاقت تولید یه بازی شاهکار جنگ ستارگان داره اون هم کسی نیست جز سی دی پروجکت

    1. Avatar حسین بازدید

      اگر بخوان یه چیزی مثل Battlefront بسازن بدن به اکتیویژن
      اگر بخوان یه چیزی مثل star wars ایمی هنیگ یه Action-adventure بسازن بدن به Naughty dog یا یوبی سافت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه