جک دورسی: “اجرای طرح جدید تایم‌لاین در توییتر صحت ندارد”

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

«جک دورسی» (Jack Dorsey)، مدیر عامل توییتر اطلاع داد که شایعه‌ها درباره‌ی اجرای طرح «تایم‌لاین» (Timeline) روی این شبکه‌ی اجتماعی صحت ندارند و توییتر قصد ندارد این تغییر را روی سایت خود اجرا کند.

توییتر در ماه‌های اخیر فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته، از بازگشت جک دورسی، مدیر ارشد این شرکت، گرفته تا رفتن تعدادی از کارمندان توییتر از این شرکت و ساخت پهپاد.

روز گذشته خبری منتشر کردیم که از شایعه‌های اجرای طرح تایم‌لاین روی سایت توییتر صحبت می‌کرد. از زمانی که این خبر پخش شد، ۲۴ ساعت نشده که هزاران پیام با هشتگ RIPTwitter# در این شبکه‌ی اجتماعی نوشته شده است. جک دورسی در این مدت سعی کرده تا پاسخ این شایعه‌ها را بدهد و موضوع را برای کاربران‌اش شفاف کند. او در مجموع بیان کرده که اجرای طرح تایم‌لاین به شیوه‌ی فیسبوک در دستور کار توییتر قرار ندارد هدف اصلی این شبکه‌ی اجتماعی انتشار اخبار «در لحظه» است.

دورسی در این پیام‌ها گفته “قرار نیست تا هفته‌ی آینده ساختار پست‌ها و فیدها به حالت تایم‌لاین تغییر کند.”

twitter-jack-dorsey

توییتر یک شبکه‌ی زنده و real-time است؛ یعنی اطلاعات در لحظه این‌جا آپلود می‌شوند. این‌جا درباره‌ی افراد و چیزهایی است که شما دنبال (follow) می‌‌‌‌کنید. توییتر آمده که بماند و شبیه خودش باشد.

twitter-jack-dorsey.jpg2

در بالای صفحه‌ی خودتان به قسمت while you were away نگاه کنید. توییت‌هایی از فالوئرهای‌تان که ندیده‌اید، این‌جا نشان داده می‌شوند. این را ریفرش کنید تا به حالت real-time برگردد و خبرهای در لحظه را مشاهده کنید.

twitter-jack-dorsey.jpg3

من عاشق real-time هستم. ما عاشق اتفاق‌های زنده‌ای هستیم که در لحظه رخ می‌دهند. این خود ماست. ما به همین روند ادامه می‌دهیم و همین را طوری بهتر می‌کنیم که هرچه بیش‌تر «توییتری» باشد؛ نه این‌که بخواهد از حالت زنده بودن‌اش خارج شود.”

twitter-jack-dorsey.jpg4

توییتر کمک می‌کند کاربران بر اساس علایق و عنوان‌هاٰ در لحظه با هم ارتباط برقرار کنند، نه طبق نمودار و آمار دوست‌های اجتماعی‌ای که دارند. ما متوجه این موضوع هستیم.

twitter-jack-dorsey.jpg5

از همه‌ی شما به خاطر اشتیاق و اعتمادی که دارید، متشکرم. ما روی پروژه کار می‌‌کنیم تا نتیجه به دست بیاید. ما همچنان صدای شما را می‌شنویم و با شما حرف می‌زنیم.

twitter-jack-dorsey6

‌منبع: Mashable

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه