انگلیس در راه جام جهانی ۲۰۱۸ برای بازیکن‌هایش روانشناس استخدام کرد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 روانشناس انگلیس

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام کرد بازیکن های تیمش آماده مقابله با هر مشکلی منجمه مشکل های اخلاقی در جام جهانی ۲۰۱۸ پیش رو هستند.

گرت ساوتگیت اعلام کرد اتحادیه فوتبال انگلیس یک روان شناس مخصوص استخدام کرده تا در جام جهانی روسیه به بازیکن های تیم ملی این کشور کمک کند با مشکلات و موانع روحی روانی کنار بیایند.

پیپا گرنج روان شناس ورزشی مشهور وظیفه دارد با برگزاری ورک شاپ هایی قبل و در حین رقابت های جام جهانی به بازیکن های انگلیس کمک کند روی مسابقات جام جهانی متمرکز بمانند.

انتظار می رود تیم ملی فوتبال انگلیس هدف اصلی هولیگان های روسی باشد. پیش بینی می شود توهین های نژادپرستانه به بازیکن های سیاه پوست انگلیس یکی از برنامه های این هولیگان ها باشد. اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم دارد با استخدام این روان شناس شانس پیش آمدن مشکلات حاشیه ای برای تیم ملی این کشور را به حداقل برساند.

فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده در صورتی که بازیکن های حاضر در جام جهانی به هر دلیل منجمله شنیدن توهین های نژادپرستانه زمین مسابقه را ترک کنند یا باعث توقف بازی شوند با آن ها برخورد می شود. براساس پروتکل های فیفا فقط داور اجازه دارد بازی را متوقف کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام کرد تیمش از لحاظ روانی کاملا آماده است اما این آمادگی را هم باید مثل آمادگی بدنی حفظ کرد.

الکسی سوروخین مدیر اجرایی کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ ماه گذشته مدعی شد مشکل نژادپرستی در فوتبال روسیه از “خیلی کشورها” بیشتر نیست و کشورهای اروپایی نباید طوری رفتار کنند که انگار فقط در روسیه این مسائل مطرح است. آقای سوروخین البته قول داده این کمیته همه تلاشش را می کند تا هولیگان های فوتبال روسیه را کنترل کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه