اگر اسکرین‌شات بگیرید اینستاگرام مچ‌تان را می‌گیرد

۷ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا شنیده‌اید که اینستاگرام یک قابلیت جدید برای اپلیکیشنش عرضه کرده که بوسیله آن می‌توانید پیام‌هایی ارسال کنید که ناپدید می‌شوند. این قابلیت‌ هم مثل بسیاری از قابلیت‌های دیگر اینستاگرام از اسنپ‌چت گرفته شده‌ است. این پیام‌ها پس از مدت کوتاهی ناپدید می‌شوند و به این‌ترتیب فرستادن چنین پیام‌هایی گزینه‌ای ایده‌آل برای آن دسته از پیام‌ها است که نمی‌خواهید ازشان هیچ سند و مدرکی وجود داشته باشد.

instagram-ss-768x431

البته ممکن است طرف مقابل یعنی گیرنده پیام همچنین تمایلی نداشته باشد و بخواهد به شکلی از این پیام‌ها برای خود یک کپی تهیه کند. یک راه ساده گرفتن اسکرین‌شات است. اینستاگرام برای جلوگیری از چنین کاری که می‌تواند به کل قابلیت جدید را بی‌خاصیت کند، زمانی که فرد از یک پیام اسکرین‌شات بگیرد، در قالب یک نوتیفیکیشن این مساله را به فرستنده پیام اطلاع می‌دهد.

البته شایع شده بود که اگر از تصاویری که فرد در اینستاگرامش قرار می‌دهد هم اسکرین‌شات بگیرید اینستاگرام این موضوع را به صاحب عکس اطلاع می‌دهد. باید گفت که این شایعه صحت ندارد و چنان ‌که گفته شد ارسال این نوتیفیکیشن‌ها منحصر به پیام‌های مستقیم خاصی است که پس از مدتی ناپدید می‌شوند و به سایر پیام‌های مستقیم عادی و تصاویر مربوط نیست.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. meysam

    آقا یه راه که از همه این راه ها راحتتره !!!
    با یه گوشی دیگه از روی گوشی خودتون عکس بگیرید !!!

  2. سارا

    توی ایران کار نمیکنه؟

    ما چند بار تست کردیم، هیچ نوتیفیکیشنی نیومد!

  3. امين

    سلام.
    این قابلیت (ارسشال نوتیفیکیشن) رو هم میشه غیر فعال کرد:
    لحظه ای که پیام رو دیدید، فوری شبکه رو قطع کنید. بعد قبل از اینکه پیام ناپدید بشه، ازش اسکرین شات بگیرید. بعد صبر کنید تا پیام ناپدید بشه. حالا اگه شبکه رو هم وصل کنید، پیامی برای فرستنده نمیره و خبردار نمیشه که شما از پیامش عکس گرفتید.

    امتحان کنید، نتیجش رو بنویسید.
    البته اگه اینستاگرام متوجه این کلک بشه، حتماً یه راه حلی براش پیدا میکنه.
    در اون صورت یه راه حل دیگه داره که ردخور نداره و نمیتونه جلوش رو بگیره. اون موقع خدمتتون میگم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه