با قابلیت جدید اپلیکیشن SwiftKey آشنا شوید

۱۲ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برخی از افراد پیشینه‌های چندفرهنگی و چندزبانی دارند و یا به زبانی صحبت می‌کنند که زبان مادری‌شان نیست. استفاده از چند زبان به شکل هم‌زمان می‌تواند برای این افراد مشکل‌زا باشد چون ما عموما با گوشی‌های هوشمندمان هنگام تایپ فقط از یک لغت‌نامه استفاده می‌کنیم. حال برای کسانی که می‌خواهند لغت‌نامه‌هایی در اختیار داشته باشند که به شکل هم‌زمان بتوانند به چندین زبان دسترسی داشته باشند و با همه آن‌ها تایپ کنند خبر خوبی داریم.

جدیدترین نسخه بتای اپ SwiftKey که برای اندروید در دسترس است در حال حاضر می‌تواند از ۵ زبان به شکل هم‌زمان پشتیبانی کند. این اپ در نسخه‌های قدیمی‌تر صرفا می‌توانست هم‌زمان دو زبان را تحت پوشش قرار دهد.

البته واقعا نمی‌دانیم تعداد کسانی که می‌خواهند هم‌زمان به پنج‌ زبان مختلف تایپ کنند چقدر زیاد است. اما به هر حال این گزینه هم از این به بعد در اختیار کاربران خواهد بود. علاوه بر پشتیبانی هم‌زمان از پنج زبان تعدادی زبان جدید هم به مجموعه زبان‌های SwiftKey اضافه شده. زبان‌هایی مثل زبان اویغوری، گیلیک اسکاتلندی، پشتو، سندی پاکستان از جمله این زبان‌های جدید هستند.

البته باید اشاره کرد که این اپ هنوز در مرحله نسخه بتا قرار دارد و فعلا باید منتظر کامل شدن و نهایی شدن آن باشیم. هنوز نمی‌دانیم نسخه ‌نهایی دقیقا کی منتشر می‌شود.

‌‌

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه