برودکام فشار روی کوالکام را بیشتر می‌کند

۱۴ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
خرید کوالکام

پیشنهاد ۱۰۳ میلیارد دلاری شرکت برودکام برای خرید کوالکام از قالب یک پیشنهاد ناخواسته درآمده و حال به یک پیشنهاد خصمانه تبدیل شده. در واقع برودکام در حال تلاش است تا با شیوه‌های مختلف از جمله شیوه‌هایی که چندان دوستانه به نظر نمی‌رسند کوالکام را خریداری کند.

در صورتی که لیست پیشنهادی برودکام در رای‌گیری اعضای هیات‌مدیره انتخاب شوند باید منتظر انجام معامله در همین حدود قیمت فعلی باشیم

برودکام لیستی از اعضای هیات مدیره پیشنهادی‌اش برای کوالکام اعلام کرده. حال در صورتی که سهام‌داران کوالکام به این لیست رای دهند برودکام قادر خواهد بود با نظر اعضای هیات مدیره جدید به هدف خود برسد. البته باید در نظر داشت که مسئولان هم باید با این خرید بزرگ موافقت کنند که خود فرایند جداگانه‌ای است و فرایندهای بروکراتیک آن حدود ۱ سال زمان خواهد برد.

پیش از این هیات مدیره فعلی کوالکام اعلام کرده پیشنهاد شرکت برودکام کمتر از ارزش واقعی کوالکام است. بعضی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند برودکام برای حل این مناقشه پیشنهاد گران‌تری ارائه کند اما حال ظاهرا تا زمان برگزاری رای‌گیری اعضای هیات مدیره نباید منتظر ارائه پیشنهاد جدیدی باشیم.

در صورتی که لیست پیشنهادی برودکام در رای‌گیری اعضای هیات‌مدیره انتخاب شوند باید منتظر انجام معامله در حدود قیمت فعلی باشیم و در غیر این صورت ممکن است کمی بعد برودکام پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

باید منتظر نتیجه تلاش جدی برودکام برای خرید شرکت کوالکام باقی بمانیم.

منبع: Phone Arena


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه