تاماگوچی روی گوشی‌های هوشمند زنده می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تاماگوچی

شاید شما هم در کودکی تاماگوچی داشته‌اید. همان دستگاه کوچکی که در آن باید از موجودی مراقبت می‌کردید تا زنده بماند. بازی جذابی که ماه‌ها و شاید سال‌ها خیلی‌ها را درگیر خودش کرده بود. حالا قرار است نسخه موبایلی این بازی سال ۲۰۱۸ برای گوشی‌های هوشمند عرضه شود.

بازی جدید My Tamagotchi Forever نام دارد که یک بازی کاملا رایگان به حساب می‌آید، اما با پرداخت درون برنامه‌ای همراه است. هنوز تاریخ عرضه این بازی مشخص نیست، اما گفته شده در سال ۲۰۱۸ در اختیار علاقه‌مندان قرار میگیرد.

گیم‌پلی اصلی بازی شامل نگه‌داری از تاماگوچی می‌شود. در واقع باید به آن غذا بدهید، با آن بازی کنید و او را تمیز نگه‌دارید. همچنین باید کاری کنید که او به اندازه کافی استراحت کرده باشد.  همچنین شهری به اسم Tamatown در بازی وجود دارد که گیمرها می توانند با دیگر شخصیت‌های بازی در تعامل باشند. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این بازی قابلیت واقعیت افزوده آن خواهد بود. البته هنوز اطلاعات بیشتری از این قسمت به بیرون درز نکرده است، اما به نظر می‌رسد که می‌شود با تاماگوچی‌ها در دنیای واقعی ارتباط برقرار کرد.

این بازی قطعا برای خیلی‌ها هیجا‌ن‌انگیز خواهد بود. امیدواریم که بازی خوبی هم از کار دربیاید.

منبع: phonearena
telegram_ad2_1

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ashkan falahat doost

    این همه بازی جدید برای ios و اندورید امده بعد شما اینو معرفی میکنید مثلا vainglory به این میگن بازی با dota2 برابری میکنه خدایی کسایی که dota2 بازی میکنن اینو نصب بزنن باهاش بحالن. حالش اندازه dota2 ولی بازی ارزش نصب کردن رو داره خدایی اونی که شما معرفی میکنی همون pou ورژن جدیده برای ۳ تا ۶ سال خسته نباشی ولی اندورید خیلی بازی ها رو میشه معرفی کرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه