دوربین پیکسل ۲ از دوربین آیفون ۸ پلاس هم بهتر است

۱۳ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیکسل ۲

گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ اکس‌ال دوربین خوبی دارند. حتی گوگل ادعا کرده که دوربین محصولات جدیدش از گوشی‌های سامسونگ و اپل بهتر است. گوگل برای اینکه این حرف خودش را ثابت کند اعلام کرد که دوربین گوشی‌های پیکسل ۲ در سایت DxOMark امتیاز ۹۸ را کسب کرده است.

تا قبل از این گوشی‌های آیفون ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ با امتیاز ۹۴ توانسته بودند جایگاه اول را به خودشان اختصاص دهند. حالا به نظر می‌رسد که دوربین گوشی‌های جدید گوگل آنقدر خوب است که با اختلاف زیادی نسبت به آیفون ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ در جایگاه اول قرار گرفته است.

یکی از دلایل برتری دوربین پیکسل ۲ قابلیت عکاسی با ویژگی Wide Dynamic Range  که باعث می‌شود عکس‌ها از جزییات بالایی برخوردار باشند. در سایت DxOMark به این موضوع اشاره کرده که فلش دوربین پیکسل ۲ هم از قدرت بالایی برخوردار است و لرزشگیر اپتیکال آن هم بسیار خوب عمل می‌کند. گفته شده لرزشگیر اپتیکال به خوبی می‌تواند روی اجسام مختلف فوکوس کند.

نظر شما درباره دوربین گوشی‌های موبایل چیست؟ به نظر شما بهترین دوربین در بین تلفن‌های همراه هوشمند روی چه محصولی قرار گرفته است؟

 

منبع: dxomark

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. محسن

    این اختلاف عددی صرفا خودشو تو عمل نشون نخواد داد پس همهشون عکس های مساوی میگیرن و اختلافش مشخص نیست من نوت ۸ می پسندم چون همه تو فیلمبرداری امتیازش از بقیه بالاتره هم تو عکس دوربین دوتای با لرزشگیر اپتیکال داره اما این گوشی تک دوربینه

  2. محمد مهدی مطیعی راد

    ما بالاخره متوجه نشدیم شما DxOMark رو قبول دارین یا ندارین, وقتی تو DxOMark اپل بالاتره پست میزاریدو DxOMark محکوم به جانبدارانه حرف زدن و عدد های دروغ میکنید ولی وقتی که یک گوشی بالاتر عدد میگیره دوباره قبولش دارین, تکلیف خودتونو مشخص کنید….

    جالبتر این که نوت ۸ و ۸ پلاس جوفتشون ۹۴ بودن ولی تو پست که بیشتر دیده میشه نامی از سامسونگ نیاوردین و فقط به نام آیفون بسنده کردین.. یا خودتونم میدونید که آیفو و اپل همیشه استوره هست یاام اینکه بازم مثل همیشه ار سبک تبلیغات سامسونگ استفاده کردین..

    و مطمعنا بازهم پستهای من چاپ نمیشه… 😉

  3. علی مهتری

    کاش اچ تی سی این دوربینو تو گوشی های خودشم هم استفاده کنه
    عاشق یو الترا????

  4. حامد

    این امتیاز کلی هست، خود dxomark بطور مجزا برای عکاسی و فیلمبرداری امتیاز داده که در عکاسی به نوت۸ ۱۰۰ امتیازو پیکسل ۲ هم ۹۹ امتیاز داده

  5. احمد

    سلام
    آقای نوردوست با توجه به اینکه pixel xl رو الجی ساخته دی جی کالا برنامه ای برای فروشش داره؟
    ممنون

  6. farhad

    والا تست های که تویتوپ امروز مردم گذاشته بودند ، به اختلاف بسیار اندک ایفون بهتر بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه