روند بازی Kingdom Hearts III را در تریلر جدیدش ببینید

۲۱ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جمعیت زیادی از رسانه‌های صنعت بازی به خاطر کنفرانس E3 2017 به لس آنجلس آمده‌اند. شرکت اسکوئر انیکس خودش کنفرانسی در حاشیه‌ی این نمایشگاه ندارد، اما برنامه‌ی دیگری در لس آنجلس ترتیب داده است. برنامه‌ی اجرای زنده‌ی ارکستر بازی Kingdom Hearts دیشب برگزار شد و در طول این کنسرت، تریلر جدیدی از قسمت سوم مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts نمایش داده شد.

اسکوئر انیکس تا به حال حرفی از زمان عرضه‌ی این بازی نزده است.

تریلر دو دقیقه‌ای که از Kingdom Hearts III منتشر شده، سه شخصیت اصلی بازی یعنی «سورا»، «دانلد داک» و «گوفی» را می‌بینیم که به هرکول در مبارزه با هیولاهای این بازی کمک می‌کنند.

می‌توانیم در تریلر جدید بازی، حرکات جدید شخصیت‌ها و قدرت‌های ویژه‌ی آن‌ها را ببینیم.

اسکوئر انیکس گفته است که تریلر جدیدی از Kingdom Hearts III را در مراسم D23 شرکت دیزنی به نمایش خواهند گذاشت. نمایشگاه D23 دیزنی در روز ۱۵ جولای برگزار می‌شود.

Kingdom Hearts III شاید عدد «سه» را پشت اسم‌اش به یدک بکشد، اما به هیچ وجه سومین قسمت این مجموعه بازی‌ها نیست؛ طوری که تا به امروز ۵-۶ بازی مختلف در این مجموعه بازی‌ها عرضه شده است. با این حال، قرار است Kingdom Hearts III قصه‌ی پیچیده و طولانی این مجموعه را تمام کند.

اسکوئر انیکس تا به حال حرفی از زمان عرضه‌ی این بازی نزده است، اما می‌دانیم که Kingdom Hearts III روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود.

 

منبع: Gematsu

E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. برسام

    شرکت konami توی E3 نیست؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه