ساخت بازی Borderlands 3 تایید شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی Gearbox در جریان نمایشگاه PAX East اعلام کرد که در حال ساخت بازی «سرزمین‌های مرزی ۳» (Borderlands 3) است.

در حالی که ساخت بازی Borderlands 3 تایید شد، تاریخ عرضه و پلتفرم‌های این بازی مشخص نشده‌اند.

«رندی پیچفورد» (Randy Pitchford) رییس این استودیوی بازی‌سازی گفت:” همه می‌دانند که ما در حال ساخت بازی Borderlands 3 هستیم. البته هنوز نام نهایی بازی مشخص نشده‌ است.”

هنوز اعلام نشده که چه شخصیت‌هایی در بازی حضور دارند. ممکن است از شخصیت قسمت‌های قبلی برای ساخت شماره‌ی سوم استفاده شود و حتی ممکن است تمام شخصیت‌ها جدید باشند.

استودیوی Gearbox اکنون بازی Battleborn را دست ساخت دارد و برای اینکه این عنوان برای بازی‌کننده‌ها جذاب‌تر باشد، مضامین زیادی از دنیای Borderlands را در این بازی پنهان کرده است. پیچفورد گفته که تمامی این مضامین از نسخه‌های مختلف مجموعه بازی‌های Borderlands هستند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری  از Borderlands 3 منتشر نشده و نمی‌دانیم که این بازی برای چه پلتفرم‌هایی و در چه تاریخی عرضه می‌شود.

تا این لحظه سه نسخه‌ی مختلف به نام‌های Borderlands، Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel ساخته شده‌اند. دو قسمت اول توسط استودیوی Gearbox ساخته‌‌ شده‌اند و قسمت سوم را استودیوی ۲K Australia تولید کرده بود.

‌‌‌‌‌

منبع: Eurogamer

‌‌‌

  ????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مسعود

    یادمه اولین نسخه این سری را که بازی کردم اولش اصلا خوشم نیومد بخاطر گرافیک کارتونی که داره ولی بعد از ۱ ساعت بازی کردن دیگه نمیشه از پاش بلند شد تو این بازی تا دلتون بخواهد Loot هستش یعنی هرکی را که از پا درمیارید یسری اسلحه بهتون میده و یجاهایی هم که رد کنید به اسلحه های جدید میرسید که اینقدر تنوع دارن که هیچ وقت سیر نمیشید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه