سامسونگ می‌خواهد در آمریکا گوشی‌هایی با نمایشگر تاشو بسازد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ یکی از چندین و چند شرکت‌های تولیدکننده‌ی دستگاه‌های تلفن همراه است که همیشه به دنبال توجه به نوآوری در محصولاتش بوده است. درواقع نوآوری گرچه ممکن است همیشه هم آن‌قدرها به چشم نیاید، اما این واقعیت غیرقابل‌انکار است که هر شرکتی و نه‌تنها سامسونگ، برای ادامه‌ی بقا در صنعت تولید گوشی‌های تلفن همراه ناگزیر از پرداختن به نوآوری در آزمایشگاه‌هایش است.

شایعه‌ی تولید گوشی‌هایی با صفحه‌ی تاشو توسط سامسونگ را از سال‌ها پیش شنیده‌ایم اما تا امروز اتفاق قابل‌توجهی نشان‌دهنده‌ی توجه بیش‌تر به این ایده نیفتاده است. به‌هر حال ظاهرا سامسونگ مشتاق است که هرچه زودتر برای این فناوری جدید ریسک کند. چرا که اخبار می‌گویند این شرکت کره‌ای پتنتی را برای یک تولید یک گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو در ایالات متحده آمریکا به ثبت رسانده است.

سامسونگ  در کنفرانس MWC سال آینده‌ از دو گوشی تلفن همراه جدید رونمایی کند که هردو از تکنولوژی نمایشگرهای تاشو بهره می‌برند.

این اولین بار نیست که سامسونگ پتنت گوشی‌های تلفن همراه تاشدنی یا خم‌شدنی را ارایه می‌دهد اما این‌بار از دفعات قبلی اهمیت بیش‌تری دارد چرا که منابع داخلی می‌گویند این شرکت مشغول کار روی نرم‌افزارهایی است که برای نمایشگرهایی با این ویژگی‌ها مناسب باشد.

در کنار همه‌ی این‌ها از بعضی منابع شنیده‌ایم که سامسونگ قصد دارد در کنفرانس MWC سال آینده‌ی میلادی از دو گوشی تلفن همراه جدید رونمایی کند که هردو از تکنولوژی جدید نمایشگرهای تاشو بهره می‌برند. یکی از آن‌ها از وسط تا می‌شود تا حجم کم‌تری را اشغال کند و دیگری درست برعکس، این قابلیت را دارد که با همین حالت تاشو و کشویی از اندازه‌ی اصلی‌اش که ۵ اینچی است، به اندازه‌ی بزرگ‌تر و ۸ اینچی در می‌آید.

هرچند شاید باورش مشکل باشد که هردو گوشی رده‌بالای سامسونگ در MWC دارای نمایشگرهای تاشو یا خم‌شدنی باشند، اما این را هم نباید فراموش کنیم که این شرکت کره‌ای سخت تلاش می‌کند که محصولاتی انقلابی به بازار بفرستد و به‌عبارتی آن را زیر و رو کند. به‌این‌ترتیب بعید هم نیست که طی یک سال آینده اقداماتی با این ریسک را از سامسونگ ببینیم.

منبع: Korea Herald

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Ahmad

    من جای سامسونگ بودم میرفتم یه فکری واسه نوت ۷ میکردم که سالمش حداقل نترکه بعد میومدم صفحه تاشو میزدم .

  2. Next is Now

    سامسونگ ؛ پیشگام تکنولوژی
    چندین سال بعد شاهد استفاده از همین نوآوری سامسونگ در گوشی های سایر شرکت ها از جمله اپل هم خواهیم بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه