سرفیس پروی جدید احتمالا آذرماه عرضه می‌شود

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اواسط بهار امسال شرکت مایکروسافت مدل جدیدی که قرار بود جایگزین سرفیس پرو ۴ شود را معرفی کرد. این مدل که مایکروسافت از آن با عنوان سرفیس پروی جدید یاد می‌کرد برای اولین بار از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند. در واقع مدل‌هایی که از پردازنده Core i5 استفاده می‌کنند از قابلیت LTE هم پشتیبانی خواهند کرد. پشتیبانی از این اتصال به سرفیس‌هایی با ۴ یا ۸ گیگابایت رم، میزان ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD و پردازنده گرافیکی اینتل HD Graphics 620 محدود می‌شود. سرفیس ‌پروهای جدید مدل‌هایی با پردازنده Core i7، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایت هم دارند.

بلاخره وضعیت تغییر کرده و مایکروفاست در کنفرانس Microsoft Ignite سال ۲۰۱۷ تاریخ عرضه این مدل‌های جدید را اعلام کرده است. طبق آنچه یکی از مدیران این شرکت اعلام کرده سرفیس پروی جدید در ماه دسامبر (۱۰ آذر تا ۱۰ دی) به بازار عرضه می‌شود.

پیش از این در مدل‌های دیگر سرفیس پرو امکان استفاده از LTE فراهم نبود. صرفا بعضی از مدل‌های سرفیس که با ویندوز RT کار می‌کردند چنین امکانی را در اختیار کاربران قرار می‌دادند.

در چهارماهی که از زمان معرفی سرفیس پروی جدید می‌گذرد تقریبا هیچ اطلاعات بیشتری درباره این مدل‌ها به بیرون درز نکرد، بنابراین اصلا نمی‌دانستیم که مدل‌های جدید ممکن است چه زمانی به بازار عرضه شوند. حال بلاخره وضعیت تغییر کرده و مایکروفاست در کنفرانس Microsoft Ignite سال ۲۰۱۷ تاریخ عرضه این مدل‌های جدید را اعلام کرده است. طبق آنچه یکی از مدیران این شرکت اعلام کرده سرفیس پروی جدید در ماه دسامبر (۱۰ آذر تا ۱۰ دی) به بازار عرضه می‌شود. بعضی از سایت‌های خبری هم پیش‌بینی کرده‌اند تاریخ عرضه ممکن است در روز ۱ دسامبر (۱۰ آذر) باشد. به هر حال ظاهرا این تاریخ را هم نمی‌توان تاریخ رسمی عرضه در نظر گرفت با این حال تنها اطلاعاتی که در حال حاضر از این موضوع منتشر شده همین اظهارنظر است. احتمال می‌دهیم اطلاعات بیشتری درباره سرفیس پرو جدید در رویداد Future Decoded که ماه آینده توسط مایکروسافت برگزار می‌شود منتشر شود. این رویداد که در لندن برگزار خواهد شد یک نطق اصلی دارد که Panos Panay رییس بخش سرفیس مایکروسافت در آن حضور خواهد داشت.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه