فیس‌بوک برای استریم کردن بازی بهتر می‌شود

۹ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گیمر

فیس‌بوک برنامه‌ای جدید برای جذب کسانی که بازی‌های خود را استریم می‌کنند، راه انداخته است. این برنامه که Gaming Creator Pilot Program نام دارد، همان‌طور که از نامش پیداست، به افراد کمک می‌کند مخاطب بهتر و بیشتری برای خود پیدا کنند. فیس‌بوک می‌گوید که با این پروژه‌ی جدید می‌خواهد فیس‌بوک را برای پاسخ به نیاز آن‌ها، بهتر کند.

فیس‌بوک می‌گوید که با این پروژه‌ی جدید می‌خواهد فیس‌بوک را برای پاسخ به نیاز استریم‌کننده‌ها بهتر کند.

از اهداف برنامه‌ی فیس‌بوک، ساخت و مدیریت جوامع مختلف حول کسی که استریم می‌کند، روی فیس‌بوک است. ساخت ابزارهای جدید برای استریم زنده‌ی بازی‌ها و استفاده از دیگر پلتفرم‌های فیس‌بوک مثل اینستاگرام و آکیولس هم از دیگر اهداف فیس‌بوک در برنامه‌ی جذب استریم‌کننده‌های بازی است.

فیس‌بوک هم‌چنین می‌خواهد امکان ارسال کمک نقدی از سوی بیننده‌ها در فیس‌بوک لایو را برای کسانی که بازی استریم می‌کنند، فراهم کند.

پروژه‌ی فیس‌بوک، شبیه به سرویسی است که توییچ (Twitch) همین حالا به افراد ارایه می‌دهد. قابلیت‌هایی مثل قفل کردن استریم‌ها پشت یک اشتراک ماهانه، چت‌های مخصوص مشترکان و ایموجی‌های مختص آن‌ها. قرار است به زودی تعداد زیادی از کسانی که بازی استریم می‌کنند به صورت آزمایشی وارد پروژه‌ی فیس‌بوک شوند.

فیس‌بوک سال گذشته هم با شرکت بازی‌سازی بلیزارد قراردادی تنظیم کرده بود که بر اساس آن، تمام بازی‌های بلیزارد می‌توانستند از طریق پلتفرم فیس‌بوک لایو استریم شوند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه