لنوو به فکر افزایش کیفیت دوربین گوشی‌های سال آینده موتورولا است

۲۸ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های موتورولا Moto Z و موتورولا Moto Z Force به شکل رسمی رونمایی شده‌اند و هنوز برای حدس و گمان درباره مدل‌های سال ۲۰۱۷ گوشی‌های Moto Z و Moto X خیلی زود است. اما مثل همیشه خبرها از همین حالا شروع به منتشر شدن کرده‌اند. این بار بازار حدس و گمان درباره دوربین پشتی این گوشی‌ها داغ است.

ظاهرا شبیه به ایده‌ای که شرکت HTC چندسال پیش در سر داشت و قصد کرده بود مگاپیکسل‌ها را با اولتراپیکسل عوض کند تا از طریق این اقدام در تکنولوژی دوربین نور بیشتری وارد لنز آن شود، شرکت لنوو هم تصمیم مشابهی گرفته البته با برخی تفاوت‌ها. ظاهرا شرکت لنوو برای افزایش نور ورودی به لنز دوربین‌های‌اش قصد دارد تعداد مگاپیکسل‌ها را در دوربین پشتی گوشی‌ سال آینده‌اش پایین‌تر بیاورد. این اقدام می‌تواند اندازه هر پیکسل را افزایش دهد. اقدامی که باعث گرفتن عکس‌های بهتر در شرایط کم نور خواهد شد.

بد نیست بدانید دوربین امسال گوشی موتورولا Moto Z Force دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی است.

ظاهرا لنوو قصد دارد در دوربین سال آینده گوشی‌های موتورولا از لنزهایی با کیفیت استفاده کند و به استفاده از فوکوس خودکار لیزری و لرزشگیر اپتیکال تصویر در دوربین گوشی‌های سال آینده هم ادامه دهد. البته همانطور که می‌دانید داریم درباره گوشی‌هایی حرف می‌زنیم که سال آینده قرار است به بازار بیایند بنابراین گفتن ندارد که باید این شایعات را با مقادیری شک و تردید در نظر بگیرید. فقط بدانید که لنوو به فکر بهتر کردن کیفیت دوربین گوشی‌هایش و افزایش توانایی آن در شرایط کم نور است و احتمالا این افزایش کیفیت را در گوشی‌های سال آینده Moto Z و Moto X خواهیم دید.

منبع: PhoneArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه