هیجان رانندگی در مستند خودرو رینگ اسپرت

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پخش مستند خودرو «رینگ اسپرت» از روز سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ در شبکه‌های اجتماعی و سایت دیجی‌کالا مگ آغاز خواهد شد. در مستند ماشین رینگ اسپرت می‌توانید دیروز، امروز و فردای صنعت خودروسازی ایران و جهان را از دیدی متفاوت تماشا کنید. هر هفته در این مستند خودرو به موضوعات جذاب مختلفی در حوزه‌ی صنعت و بازار خودرو در داخل و خارج ایران پرداخته می‌شود. از پیش‌بینی آینده‌ی اتومبیل‌های خودران گرفته تا تست و بررسی خودروهای روز ایرانی و خارجی و روایت ناگفته‌های تاریخ خودروسازی در ایران را می‌توانید هر هفته در مستند خودرو رینگ اسپرت ببینید.

بسیاری از قسمت‌های این مستند ماشین به تست و بررسی خودروهای مختلف ایرانی و خارجی اختصاص داده شده است. در رینگ اسپرت با خودروهایی مانند میتسوبیشی میراژ، رنو تالیسمان، پژو ۲۰۰۸، هیوندای النترا، چری آریزو، رنو مگان، تویوتا پریوس، میتسوبیشی اوتلندر، چری تیگو ۷، دنا پلاس، سایپا کوییک، برلیانس و بسیاری دیگر از خودروهای روز جهان و ایران از نزدیک آشنا خواهید شد. قسمت‌های دیگری از مستند رینگ اسپرت به آینده‌ی صنعت خودروسازی و به ویژه موضوعات جذاب و داغی مانند اتومبیل‌های هیبریدی، الکتریکی و خودران می‌پردازد. همچنین در بخش‌های ویژه‌ای از رینگ اسپرت می‌توانید با روایت جذابی از تاریخچه‌ی صنعت خودروسازی در ایران همراه شوید و بسیاری از ناگفته‌های تعدادی از قدیمی‌ترین افراد این حوزه را برای اولین بار بشنوید.

چهارشنبه‌ی هر هفته، قسمت جدید رینگ اسپرت راس ساعت ۲۱:۰۰ در کانال یوتیوب دیجی‌کالا و کانال آپارات دیجی‌کالا منتشر خواهد شد. علاوه بر این می‌توانید قسمت جدید مستند رینگ اسپرت را هر هفته روز چهارشنبه در صفحه اختصاصی مستند خودرو رینگ اسپرت ببینید. برای پیگیری اخبار و تماشای مستند خودرو رینگ اسپرت، شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا مگ و کانال‌های یوتیوب و آپارات دیجی‌کالا را دنبال کنید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. جابر

    خیلی برنامه جالبی میتونه باشه،

  2. ///mahdispd

    همه اینا زیر سر آقای شاهسون هستش. دمش گرم اون با این کاراش بخش خودروی دیجی کالا مگ رو خیلی ارتقا بخشیده

  3. محمد

    دمتون گرم بالاخره دیجی کالا مگ یه کار اساسی تو حوزه ی خودروش انجام داد. امیدوارم همونطور که همیشه دیجی کالا طرح هاشو به خوبی اجرا کرده این مستند هم از کیفیت خوبی برخوردار باشه.

  4. روزبه

    اسم بهتری می تونستید انتخاب کنید. رینگ خالی می ذاشتید بهتر می بود. هم رینگ ماشین و هم رینگ مسابقه تداعی میشد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه