منتظر گوشی جدید سامسونگ گلکسی (A9 (2017 باشید

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق برخی از شایعات گوشی جدید شرکت سامسونگ، گلکسی (A9 (2017 در حال آماده شدن برای ارائه به بازار است. این گوشی مدلی است که در ادامه مدل سال گذشته سامسونگ گلکسی (A9 (2016 معرفی خواهد شد.

اما مشخصات مدل قبلی دقیقا چه بود و احتمالا در مدل جدید شاهد چه تغییراتی خواهیم بود؟ یک صفحه‌نمایش سوپر امولد ۶ اینچی، یک تراشه اسنپ‌دراگون ۶۵۲ که پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز دارد، پردازش‌گر گرافیکی Adreno 510، سه گیگابایت RAM، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت استفاده از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت از ویژگی‌های مدل سال گذشته بودند. در کنار این‌ها گوشی مورد نظر یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر، یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی و اندروید ۶.۰ دارد.

اما در مدل جدید این گوشی چه تغییراتی خواهیم دید؟ این تغییرات احتمالا شامل استفاده از یک تراشه جدید، ۴ گیگابایت RAM و احتمالا ظرفیت بیشتر حافظه داخلی خواهیم بود. در واقع تحلیل‌گران بر این سه نکته تاکید می‌کنند گرچه اخبار و تایید رسمی‌ای در دست نداریم که این تغییرات دقیقا به چه شکل و چه میزان خواهند بود.

بعضی دیگر از کارشناسان گفته‌اند ممکن است دوربین قبلی گوشی تغییر کند و دوربین‌هایی که سامسونگ روی گوشی‌های رده بالای خود استفاده کرده یعنی ترکیب یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پشتی با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی جلویی در این گوشی هم استفاده شود.

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Next is Now

    سری Galaxy A واقعا گوشی های خوبی هستند و ظاهر زیبایی هم دارند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه