نایب رییس جوان سامسونگ بازداشت نخواهد شد

۳۰ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چندی پیش خبردار شدیم نایب رییس شرکت سامسونگ و فردی که به عنوان رهبر آینده این شرکت در نظر گرفته می‌شود به دست داشتن در یک رسوایی سیاسی متهم شده است. ادعا شده بود که «لی جائه-یونگ» (Lee Jae-Yong) در یک رسوایی سیاسی مربوط به رییس جمهور کشور کره‌جنوبی دست داشته است. پس از اعلام این اخبار، رسانه‌ها از احتمال بازداشت فرزند جوان رییس شرکت سامسونگ خبر دادند اما ظاهرا تحقیقات بیشتر و جدیدترین حکم دادگاه حکایت از عدم بازداشت وی دارد.

سخنگوی شرکت سامسونگ نسبت به این حکم واکنشی مثبت نشان داده و از اینکه پرونده می‌تواند بدون بازداشت لی جائه-یونگ بررسی شود تقدیر به عمل آورده است.

پیش از این طبق برخی خبرها ادعا شده بود سامسونگ به بعضی از نزدیکان رییس جمهور مبالغی پرداخت کرده تا بتواند برخی از امور مربوط به کسب و کار خود را از این طریق تسهیل کند. ظاهرا یکی از مسائل اصلی این پرونده به ادغام Samsung C&T با شرکت Cheil Industries بر می‌گردد. ادغامی که جنجال برانگیز بود و منتقدان خود را داشت. این ادعا مطرح شده که سامسونگ تلاش کرده کاری کند دولت از این ادغام حمایت لازم را به عمل بیاورد. شایان ذکر است که هیچ‌کدام از این ادعاها هنوز تایید نشده‌اند و با طی روند قانونی آغاز شده، مسائل مبهم مطرح شده روشن خواهند شد. در حال حاضر و در این مرحله از تحقیقات دادگاه تشخیص داده که اساسا نیازی به بازداشت لی جائه-یونگ نیست.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه