کیت  توسعه ایکس‌باکس اسکورپیو را از نزدیک ببینید

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چیزی تا نمایشگاه E3 امسال باقی نمانده است. E3 2017 از شنبه هفته آینده با کنفرانس‌های دو شرکت EA و مایکروسافت شروع می‌شود. می‌دانیم که مایکروسافت می‌خواهد کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو را در این رویداد نشان دهد. به همین دلیل امروز صبح علامت تجاری جدیدی هم برای این پلفترم بازی جدید ثبت کرده است.

اما برای اینکه هیجان این کنسول بین گیمرها بیشتر شود، مایکروسافن ویدیویی از کیت توسعه این ایکس‌باکس اسکورپیو منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید. در این ویدیو به ظاهر کیت توسعه اشاره می‌شود و می‌توانید پورت‌ّهایی که روی آن قرار گرفته را مشاهده کنید. در این ویدیو مشخص شده که پورتی به اسم Debug روی این کنسول قرار گرفته که قطعا به درد بازی‌سازان می‌خورد. پورت ورودی HDMI و خروجی HDMI هم روی آن قرار گرفته و منبع برق هم داخل کنسول قرار گرفته است.

البته در جلوی کیت توسعه اسکورپیو یک LCD قرار گرفته که شرایط استفاده از قدرت دستگاه را نشان می‌دهد. حتی مشخص می‌شود که بازی روی چه میزان فریم‌ریتی اجرا می‌شود. البته می‌توانید روی این LCD شنا کردن یکسری دلفین را هم ببینید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. پویا

    کی عرضه میشه؟

  2. Arsalan

    ی سوال داشتم ی جا نوشته شده بود که scorpio قابلیت اجرای بازی های pc رو هم داره ایا این خبر درسته؟اگه باشه خیلی خوب میشه.

  3. ابوالفضل

    سلام.کاشکی قیمتی زیر ۵۰۰ دلار باشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه