گلکسی A8 2016 رونمایی شد؛ ظاهری آشنا با مشخصات گلکسی S6

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

گلکسی A8 2016 زودتر از موعد در کره‌ی جنوبی رونمایی شد. این گوشی که درواقع به‌روزرسانی‌ای از مدل سال گذشته‌ی گلکسی A8 است، از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل قبلی‌اش ندارد. بدنه همان بدنه‌‌ی فلزی است با همان خمیدگی‌ها و ضخامت کمی که درواقع حکم کارت شناسایی سری گلکسی A سامسونگ را دارد.

گلکسی A8 2016 از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل قبلی‌اش ندارد.

نمایشگر Super AMOLED این گوشی جدید ۵.۷ اینچی است و دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را می‌دهد. اما در مورد مشخصات اجزای داخلی گوشی گلکسی A8 2016 شباهت زیادی به پرچم‌دار سال ۲۰۱۵ سامسونگ یعنی گلکسی S6 دارد. این یعنی با تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای اگزینوس ۷۴۲۰ کار می‌کند و دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی است.

این گوشی همچنین مثل گلکسی S6 یک دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی دارد که این خبر احتمالا برای کسانی که علاقه‌مند به عکاسی با موبایل هستند، خوشایند خواهد بود. دوربین سلفی گلکسی A8 2016 هم ۸ مگاپیکسلی است.

درمورد سایر مشخصات گلکسی A8 2016 باید به حسگر اثر انگشت آن اشاره کرد که در دکمه‌ی Home فیزیکی در قسمت جلوی گوشی قرار دارد. این گوشی با اندروید ۶.۰۱ مارشمالو می‌آید و باتری آن ۳۳۰۰ میلی‌آمپری است.

در حال حاضر هنوز نمی‌دانیم که آیا گلکسی A8 2016 قرار است به سایر بازارها به‌جز کره‌ی جنوبی هم بیاید یا خیر. به‌هرحال الان که امکان پیش‌سفارش این گوشی در کره‌ی جنوبی وجود دارد، مشتریان آن را با قیمتی معادل ۵۸۰ دلار تهیه می‌کنند. این بالا بودن نسبی قیمت هم طبعا به‌خاطر مشخصات فنی قدرتمندی است که درواقع مطابق با پرچم‌دار سال گذشته‌ی سامسونگ است.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. فرزاد

    خط های آنتن رو نیگا اوه اوه … اونایی که اپل رو برای خط آنتن پشت گوشی مسخره میکردن بیان تحویل بگیرن .

  2. علی

    چقد گرون!!

  3. Next is Now

    سری A محصولاتی لوکس با سخت افزار مناسب هستند که بهترین در بین میان رده هاست

  4. سام

    باز کپی؟ این بار از خودش کپی کرده؟

    1. علی

      اولا قبل از حرف زدن تحقیق کنین بعدشم پیج مال سامسونگه نه گوشی های بی هدفون
      اصلا از چی کپی کرده؟؟؟
      الان سامسونگ به نظر شما چی کار کنه که شما کپی کپی نکنید؟؟
      نه میخواد لابد جک هدفونو حذف کنه اسمشو بذاره نو آوری خخخ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه