W2017، گوشی تاشوی قدرتمند سامسونگ بالاخره معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی تاشوی سامسونگ

گوشی جدید تاشو سامسونگ که با نام ویرون (Veyron) شناخته می‌شد بلاخره توسط این شرکت معرفی شد. این گوشی رده‌بالا با نام Samsung W2017 شناخته می‌شود اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت آن در اختیار نداریم.

سامسونگ اعلام کرده که W2017 در دو رنگ مشکی و طلایی به بازار خواهد آمد.

از نظر مشخصات باید گفت که واقعا با یک گوشی رده‌بالا طرفیم بنابراین یک گوشی تاشو با مشخصات رده‌بالا که احتمالا برای خیلی‌ها هیجان‌انگیز است خواهیم دید.

این مدل یک تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ چهارهسته‌ای ساخته شرکت کوالکام دارد، ۴ گیگابایت RAM، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی که تا ۲۵۶ گیگابایت هم قابل ارتقا است، یک صفحه‌نمایش ۴.۲ اینچی سوپر امولد که از رزولوشن ۱۰۸۰p پشتیبانی می‌کند همه از جمله ویژگی‌های این گوشی هوشمند تاشو هستند.

اما اشاره‌ای هم بکنیم به ویژگی‌های دوربین‌های به کار رفته در این گوشی. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 و قابلیت ضبط ویدیو ۴K و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن قابلیت‌های دوربین W2017را نشان‌مان می‌دهند.

گوشی تاشو مورد بحث از قابلیت دوسیم‌کارته و از شبکه ۴G هم پشتیبانی می‌کند. البته ساختار تاشو گوشی باعث شده باتری به کار رفته در آن باتری خیلی قدرتمندی نباشد؛ در این گوشی باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی به کار رفته اما باتری به تکنولوژی شارژ سریع مجهز است.

سامسونگ تایید کرده اندروید به کار رفته در این مدل، اندروید مارشمالو ۶.۰.۱ خواهد بود. هنوز حرفی از این زده نشده که W2017 بروزرسان اندروید ۷.۰ نوقا را دریافت می‌کند یا نه.

‌‌

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. nazfa

    تخمین قیمت بزنید
    و اینکه تا کی امکان داره به ایران بیاد؟

  2. امیر

    فلسفه گوشی تاشو، کاهش اندازه گوشی بخاطر وجود صفحه کلید بود که در هنگام نیاز با بازشدن گوشی به گوشی اضافه میشد… معلومه سامی اصلا موضوع را نگرفته… دیگه با صفحه کلید روی صفحه نمایش این چه معنی داره… به عبارتی مسخره است… دقیق مثل باتریش که نفهمیده هنوز چی شد که میترکید… کلا نتیجه کپی کاری همینه…

    1. علیرضا

      در واقع ساخت این گوشی بعد از استفاده از گوشی تاشو در موزیک ویدیو اهنگ HELLO از Adele مطرح شد و سامسونگ به دلیل محبوبیت این نوع گوشی تصمیم گرفت ی گوشی تاشو جدید بسازه :\

  3. SohylKia

    عجب چیز شاخیه

  4. کامبیز

    چند مگاتون قدرت تخریب داره؟….

    1. علی

      هیچی
      اصلا منفجر نمیشه

  5. ehsan

    خیلی قدرتمنده. قبلا درموردش یه چیزایی خونده بودم ولی فکر نمیکردم اسنپ دراگون ۸۲۰ داشته باشه

  6. اسماعیل

    این گوشی باید خیل جالب باشه.یک گوشی اندروید با مشخصات ودوربین فوق العاده که تاشو هست

  7. gold

    قیمت؟؟؟؟؟

  8. سعید

    دوست عزیز منجفر نمیشه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه