نوکیا با بازگرداندن یکی از مدیران کهنه‌کارش آماده شروعی دوباره است

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اثر مجموعه‌ای از وقایع گوشی‌های نوکیا قرار است دوباره به بازار بیایند و این شرکت برای عملکرد موفق در آینده قرار است یکی از مدیران فنلاندی قدیمی خود را به این شرکت باز گرداند. این مدیر که یک نیروی کهنه‌کار نوکیا است پیش از این در شرکت Rovio مشغول به کار بود و مدیرعامل آن شرکت بود. اما برای اینکه نوکیا در حضور دوباره خود در بازار موفق باشد به سراغ این مدیر رفته و مجددا استخدامش کرده است تا به این شرکت کمک کند. این مرد که پکا رانتالا (Pekka Rantala) نام دارد احتمالا مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت HMD global خواهد شد. شرکتی که گوشی‌های هوشمندش را با برند نوکیا عرضه می‌کند و قرار است دوباره موتور برند قدیمی‌اش را روشن کند.

گوشی‌های جدید شرکت HMD در شراکت با شرکت Foxconn تولید خواهند شد. گوشی‌های جدید نوکیا اندرویدی خواهند بود و متاسفانه صرفا درباره این گوشی‌ها همین ‌موضوع را می‌دانیم. این شرکت تا امروز هیچ اطلاعاتی درباره مدل‌ها، جدول زمانی عرضه و ویژگی‌های گوشی‌های جدیدی که تولید خواهد کرد منتشر نکرده.

بعضی‌ها با گوشی‌های نوکیا خاطرات شیرینی دارند و بازگشت این شرکت به بازار موبایل برای‌شان خبر خوشحال کننده‌ای است. باید دید نوکیا در این شروع دوباره چه عملکردی خواهد داشت.

منبع: PhoneArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Mr.wolf

    به قدرتش ایمان دارم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه