آخرین اطلاعات درباره‌ی «چالش طراحی بسته‌بندی» دیجی‌کالا

۱۹ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اوایل مرداد امسال بود که خبر برگزاری یک مسابقه جدید با عنوان «چالش طراحی بسته‌بندی» را منتشر کردیم. هدف دیجی‌کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران از برگزاری این مسابقه، تأکید بر اهمیت موضوع بسته‌بندی در صنعت تجارت الکترونیک ایران است. در این مسیر با «آیدیران»، برترین برگزارکننده‌ی مسابقات تخصصی طراحی صنعتی ایران همراه بودیم و تا پایان مهلت برگزاری، یعنی ساعت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه ۱۵ شهریور، بیش از ۱۰۰ طرح از سوی طراحان علاقه‌مند دریافت کردیم.

این چالش به‌دلیل اهمیت فوق‌العاده‌ی بسته‌بندی در تجربه‌ی مشتریان و عملکرد صنایع مختلف از جمله تجارت الکترونیک برگزار شد. با آغاز مسابقه، همزمان با دریافت طرح‌های گوناگون، در قالب مطلب «شما بگویید» صدای مشتریان علاقه‌مند را شنیدیم و درنهایت با بسیاری از فعالان این حوزه بیشتر آشنا شدیم؛ بستری که امکان ارتباط نزدیک با مجموعه‌ای از طراحان صنعتی خلاق و توانمند کشور را برای‌مان فراهم کرد.

ارزیابی دقیق آثار ارسال‌شده، به زمان و انرژی بسیاری نیاز دارد. این فرایند را، داوران متخصص این حوزه در مجموعه‌ی آیدیران، با همراهی نمایندگان دیجی‌کالا انجام خواهند داد. نتایج داوری آثار، تا پایان شهریور امسال اعلام خواهد شد. در این مرحله، مشخصات برگزیدگان و اطلاعات بیشتر درباره‌ی گام‌های بعدی به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

یکی از فعالیت‌هایی که دیجی‌کالا با هدف «خلق بهترین تجربه‌ی خرید» برای مشتریانش انجام می‌دهد، بهبود کارایی و طراحی بسته‌بندی است. برای تحقق این هدف، همواره نیازمند نوآوری در فرایندهای کسب‌و‌کار و دریافت بازخورد مشتریان خود هستیم. اگر شما هم به این موضوع علاقه‌مند هستید، در این مسیر همراه‌مان باشید و دیدگاه‌ها و نقدهای خود را درباره‌ی این چالش و نحوه‌ی ادامه‌ی فعالیت در این حوزه، با ما به اشتراک بگذارید.

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ali

    تمدید کنید لطفا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه