آیا وارکرفت ۳ بازسازی می‌شود؟

۸ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
وارکرفت ۳

از اینکه بلیزارد پشتیبانی از بازی‌های قدیمی خود را کنار نمی‌گذارد بسیار استقبال می‌کنیم. قرار است «وارکرفت ۳» (Warcraft 3) که عرضه‌ی آن به سال ۲۰۰۲ بازمی‌گردد به زودی آپدیت بزرگی دریافت کند. بلیزارد گفته است که نسخه‌ی جدید ۱.۲۹ بازی وارکرفت ۳ به زودی عرضه خواهد شد و در کنار متعادل کردن قهرمان‌های بازی و تغییراتی در نقشه‌ها، هم‌چنین پشتیبانی از نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و کشیده را به بازی اضافه خواهد کرد.

بلیزارد گفته است که نسخه‌ی جدید ۱.۲۹ بازی وارکرفت ۳ به زودی عرضه خواهد شد.

اینکه وارکرفت ۳ قرار است آپدیت شود، خبر مهم این جا نیست، چون در واقع سال گذشته هم شاهد عرضه‌ی آپدیت‌هایی برای وارکرفت ۳ بودیم. نکته‌ی جالب این است که چرا بلیزارد حسابی روی این آپدیت جدید مانور داده و حتی یک فایل نصبی جدید برای وارکرفت ۳ ساخته است. برای نصب وارکرفت ۳ به تازگی با یک لانچر جدید روبرو می‌شویم که بی‌شباهت به بتل نت نیست.

این اتفاقات باعث شده است تا طرفداران وارکرفت ۳ تصور کنند که قرار است این بازی هم به بتل نت اضافه شود؛ طوری که شاید شاهد عرضه‌ی یک بازسازی از وارکرفت ۳ باشیم. دقیقا مثل اتفاقی که قسمت اول استارکرفت افتاده است.

بلیزارد حتی به تازگی خبر از برگزاری یک مسابقه‌ی بین‌المللی وارکرفت ۳ داده است. تورنمنت جدید وارکرفت ۳ قرار است از امروز شروع شود و تا دو روز دیگر ادامه داشته باشد.

بازسازی استارکرفت ۱ در طول یکی از تورنمنت‌های استارکرفت و در کره‌ی جنوبی رونمایی شد. شاید خبر رونمایی از بازسازی وارکرفت ۳ را همین زودی‌ها شنیدیم.

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. امیدرضا

    سلام میشه لطف کنین یه مطلب کامل از بازی the last night رو بزارید.

    ممنون…

    و اون فیلمی که داخل ign هست رو هم ترجمه کنین.

    واقعا سایت عالی هست. دم همتون گرم

  2. علیرضا

    یعنی میشه؟؟؟
    اگه بیاد چه شود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه