آیا Essential می‌خواهد گوشی جدیدی معرفی کند؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شرکت Essential

دیروز مطلبی برایتان نوشتیم و از ناکامی شرکت Essential در فروش تلفن‌‌همراه هوشمند خبر دادیم. حالا این شرکت اعلام کرده که برای فردا خبرهای جدیدی در راه دارد.

اسنشال در توییتر از «موج جدید» یاد کرده؛ چیزی که بعضی از رسانه‌ها احتمال معرفی گوشی جدید را از سوی این شرکت آمریکایی مطرح کرده‌اند. البته برای چنین احتمالی هم می‌توان به گزارش‌های چند ماه پیش اشاره کرد که از تمرکز اسنشال روی ساخت نسل جدید تلفن همراه خود خبر می‌داد. البته در این میان، بعضی از کارشناسان از رونمایی رنگ جدیدی از همین تلفن همراه هوشمند فعلی اسنشال احتمال داده‌اند.

بعضی از کارشناسان احتمال رونمایی از رنگ جدید گوشی‌ اسنشال را داده‌اند.

۱۵ فوریه یعنی فردا، ۲۶ بهمن باید منتظر حرکت جدیدی از سوی این شرکت باشیم. اسنشال درحال حاضر در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد؛ این شرکت در ۶ ماه نخست معرفی تلفن همراه جدیدش تنها ۶۰ هزار دستگاه فروخته که این میزان فروش از ناکامی محصول اسنشال خبر می‌دهد. اسنشال تمام تلاش خود را می‌کند تا با ساخت یک گوشی جدید و هیجان‌انگیز بتواند انتظارات مدیران خود را تا حد امکان برآورده کند.

اگر احتمال معرفی نسل جدید گوشی اسنشال، فردا درست از آب درآید، باید انتظار ویژگی‌های وسوسه‌برانگیز و جذاب با قیمتی مناسب داشته باشیم تا شاید نظر مشتریان را به سوی این برند تازه‌کار جلب‌ کند. نظر شما در این باره چیست؛ آیا اسنشال می‌خواهد گوشی جدید معرفی کند و آیا چنین اقدامی می‌تواند برای وضعیت نامطلوب کنونی این شرکت تاثیرگذار و نجات‌بخش باشد؟

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه