استاکر ۲ در حال ساخت است، ولی به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود

۲۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
استاکر ۲

استودیوی بازی‌سازی GSC Game World، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «استاکر» (STALKER)، خیلی بی سر و صدا خبر از ساخت یک دنباله برای این مجموعه بازی‌ها داده است؛ دنباله‌ای که «استاکر ۲» (STALKER 2) نام گرفته است. بر اساس آنچه روی وب‌سایت رسمی استودیوی بازی‌سازی GSC Game World نوشته شده، بازی استاکر ۲ قرار است در سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

بازی STALKER 2 هنوز پلتفرم‌های مشخصی ندارد ولی تمام قسمت‌های قبلی روی کامپیوتر عرضه شده‌اند.

این مجموعه بازی‌ها که کار خود را با «استاکر: سایه‌ی چرنوبیل» (STALKER: Shadow of Chernobyl) آغاز کردند، به همین منطقه و اتفاقاتی که در آن پس از انفجار نیروگاه اتمی چرنوبیل در آن رخ داده، می‌پردازند. بازی سایه‌ی چرنوبیل که در سال ۲۰۰۷ عرضه شده، نقش بزرگی در ساخت بازی‌های محیط باز و سند باکس اول شخص داشت.

استاکر: سایه‌ی چرنوبیل (۲۰۰۷)

دو دنباله برای سایه‌ی چرنوبیل به نام‌های «استاکر: آسمان صاف» (STALKER: Clear Sky) و «استاکر: ندای پریپیات» (STALKER: Call of Pripyat) به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ روی کامپیوتر عرضه شدند.

استودیوی سازنده‌ی استاکر یعنی GSC در سال ۲۰۱۱ تعطیل شد، ولی در سال ۲۰۱۵ دوباره این استودیو شروع به کار کرد. با این حال، در این سال‌های اخیر چیزی از ساخته‌های این استودیو و کاری که به آن مشغول هستند نشنیده بودیم.

بازی STALKER 2 هنوز پلتفرم‌های مشخصی ندارد ولی تمام قسمت‌های قبلی روی کامپیوتر عرضه شده‌اند. اگر طرفدار مجموعه بازی‌های استاکر باشید، احتمالا انتظار تا سال ۲۰۲۱ برای‌تان سخت خواهد و واقعا نمی‌دانیم چرا استودیوی GSC به این زودی از بازی خود رونمایی کرده است.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. DR

    این برایps5هست
    برایpc بود ولی ps5 هست

  2. صادق داورزنی

    آقای میرزایی،می خواستم بدونم من که انگلیسی بلد نیستم چجوری می تونم داستان بازی هارو بفهمم؟

  3. پژمان

    نویسنده بهتر بود در خصوص باگ های ذاتی بازی که خیلی بود و گاهی ادامه بازی رو غیر ممکن میکرد صحبت میکردند
    در هر صورت این استودیو بشدت پر نقص بازی میسازد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه