اسلحه‌ی مرگبار سریال می‌شود

۱۲ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروزه، در دوره‌ی طلایی فیلم و تلویزیون زندگی می‌کنیم. از کارگردان‌ها گرفته تا نویسنده‌ها و حتی بازیگر‌ها، توانسته‌اند مجموعه‌هایی سریالی را بسازند که ظرفیت ساخت‌شان در فیلم نمی‌گنجد. اید‌ه‌هایی را در مجموعه‌های سریالی می‌بینیم که بیشتر استودیوهای فیلم‌سازی حاضر به قبول آن‌ها نیستند.

شبکه‌ی فاکس می‌خواهد از مجموعه فیلم‌های اسلحه‌ی مرگبار، سریال بسازد.

در یکی از حرکت‌های اخیر هم قرار است مجموعه فیلم‌های «اسلحه‌ی مرگبار» یا همان Lethal Weapon به مجموعه‌ای تلویزیونی تبدیل شود.

بر اساس گزارش وب‌سایت Hollywood Reporter، شبکه‌ی تلویزیونی Fox در مزایده‌ای توانسته است حق ساخت مجموعه‌ی تلویزیونی اسلحه‌ی مرگبار را بخرد. در این مجموعه فیلم‌ها، «مل گیبسون» و «دنی گلاور» دو نقش اصلی را بر عهده داشتند. ظاهرا داستان سریال هم روند تثبیت شده‌ی فیلم‌ها را دنبال خواهد کرد.

«متیو میلر» قرار است نویسندگی سریال را بر عهده بگیرد. میلر پیش از این نویسنده‌ی سریال Chuck بوده است. شبکه‌ی Fox به‌قدری به موفقیت سریال اعتماد دارد که حتی فکر ساخت و نمایش «پایلت» (Pilot) را هم در ذهن ندارد.

LethalWeapon2

اسلحه‌ی مرگبار اولین فیلم قدیمی نیست که به سریال تبدیل می شود. فیلم‌هایی مثل Minority Report، Limitless و ۱۲ Monkeys هم اخیرا به‌صورت سریالی ساخته شده‌اند. حتی همین چند وقت پیش شنیدیم که «زک اسنایدر» هم برای ساخت یک مجموعه‌ی تلویزیونی بر اساس Watchmen وارد مذاکره با شبکه‌ی HBO شده است.

البته سریال‌هایی مثل Minority Report یا ۱۲ Monkeys اصلا به خوبی فیلم‌های اصلی‌شان نبودند. با این حال باید صبر کنیم و ببینیم که آیا سریال اسلحه‌ی مرگبار، می‌تواند موفقیت فیلم‌های‌اش را تکرار کند یا نه.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه