انفجار اتوبوس در لندن باعث وحشت شهروندان شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته یک اتوبوس هنگام عبور از روی پلی در مرکز شهر لندن منفجر شد. این اتفاق ترس و وحشت زیادی بین افرادی که نزدیک محل حادثه بودند ایجاد کرد؛ هرچه باشد، اخیرا انفجارها و تیراندازی‌های فاجعه‌باری در نقاط مختلف اروپا رخ داده بود و ساکنین این محدوده از واقعیت ماجرا اطلاع نداشتند.

مقامات لندن اطمینان دادند که این یک انفجار برنامه‌ریزی شده برای فیلم‌برداری The Foreigner بود؛ فیلمی که در آن «جکی چان» (Jackie Chan) و «پیرس برازنان» (Pierce Brosnan) بازی می‌کنند.

این اتوبوس روی پل لمبث (Lambeth) منفجر شد. پیش از اجرای عملیات، ورودی و خروجی پل به روی تردد عمومی بسته شده بود. در هر حال، لحظاتی پس از این اتفاق، موجی از ترس در شبکه‌های اجتماعی پراکنده شد. کاربران بعد از آگاه شدن از واقعیت ماجرا، مسوولان را به خاطر آگاه نکردن شهروندان سرزنش کردند.

اکثر شهروندان وقتی از واقعیت ماجرا باخبر شدند، روی شبکه‌های اجتماع نوشتند که دولت و مسوولان باید قبل از اتفاقاتی مثل این، به ساکنین آن محدوده خبر بدهند تا این‌قدر ترس و وحشت ایجاد نشود.

۱۰ سال پیش یک انفجار عمدی در شبکه‌ی حمل‌ونقل عمومی لندن رخ داده بود که موجب مرگ ۵۲ نفر شد.

ویدیوی این انفجار و بازخورد شهروندان و کاربران شبکه های اجتماعی را در زیر ببینید…

منبع: Business Insider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Mehrdad

    باسلام و خسته نباشید
    کسی که از این حادثه فیلم برداری کرده چطور میدونسته که این اتوبوس میخاد منفجر بشه که از زوایای مختلف دوربین کار گذاشته و فیلم گرفته و در فیلم اول پس از انفجار صدای خنده میاد و روی پل خودرو یا شخصی حضور ندارد پس این انفجار حادثه نیست احتمالا تست خودرو هست یا دارن فیلم میسازن
    با تشکر

    1. Avatar فرزاد شریف زاده

      دیدی که بعضی ها فقط عکسای کتابا رو تماشا میکنن !!!
      الان شما حتی یک خط از متن خبر رو خوندی !!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه