اولین تیزر دنباله‌ی Twin Peaks، سریال جدید دیوید لینچ منتشر شد

۵ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

با اینکه به این زودی‌ها قرار نیست دنباله‌ی سریال Twin Peaks را ببینیم، اما تیزری جدید و کوتاه از این دنباله منتشر شده است.

دنباله‌ی سریال Twin Peaks قرار است در سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه‌ی Showtime پخش شود.

مجموعه‌ی تلویزیونی Twin Peaks که در سال ۱۹۹۰ برای اولین بار پخش شد، توسط «دیوید لینچ» و «مارک فراست» ساخته شده است. لینچ هم‌چنین چند قسمت ابتدایی و قسمت‌های پایانی این مجموعه را شخصا کارگردانی کرده و نوشته است. این قسمت‌ها، بهترین بخش‌های Twin Peaks محسوب می‌شوند.

با توجه به محبوبیت مجموعه‌های چند قسمتی و بالا رفتن قابل توجه کیفیت سریال‌ها، دیوید لینچ و شبکه‌ی Showtime چند وقت پیش خبر از ساخت دنباله‌ی این سریال دادند. قرار است تک تک قسمت‌های این دنباله توسط لینچ و فراست نوشته شوند. دیوید لینچ هم تمام آن‌ها را کارگردانی خواهد کرد. این دنباله‌ی جدید، هم‌چنین آهنگساز معروف این مجموعه یعنی «آنجلو بادالامنتی» (Angelo Badalamenti) را هم بازگردانده است.

تیزر کوتاهی که منتشر شده است، با رعایت استایل مرموز مجموعه‌ی اصلی، تعدادی تصویر را پشت سر هم می‌گذارد. در این تیزر کوتاه هم‌چنین می‌توانیم جملاتی کوتاه از «مایکل هورس» (Michael Horse)، بازیگر نقش «هاوک» در مجموعه‌ی اصلی، را بشنویم.

TwinPeaksCAST

این ویدیوی کوتاه هم‌چنین نصب علامت معروف شهر Twin Peaks را نشان می‌دهد؛ تابلویی که مربوط به همان مجموعه‌ی اصلی است و حتی تعداد جمعیت این شهر هم که روی آن نوشته شده، تغییری نکرده است. با این حال، پس از به تصویر کشیدن جنگل و آبشار کنار هتل بزرگ خارج شهر،‌ هم‌چنین تصویری مبهم می‌بینیم؛ تصویری که ممکن است «دیل کوپر» (Dale Cooper)، نقش اصلی مجموعه‌ی اصلی یا حتی «گوردون کول» (Gordon Cole)، که نقش‌اش را لینچ برعهده گرفته بود، باشد.

دنباله‌ی سریال Twin Peaks قرار است در سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه‌ی Showtime پخش شود. بازیگرهای قدیمی این مجموعه هم نقش‌های‌شان را دوباره‌در این دنباله تکرار ‌می‌کنند.

می‌توانید در ادامه، تیزر کوتاهی که از دنباله‌ی Twin Peaks منتشر شده است را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. farhad

    دیوید لینچ به جرأت جزؤ پنج کارگردان برتر تاریخ سینماست . واسه توصیف آثارش کلمه ممناسب ” معرکه ” ست.

  2. سعید

    دیوید لینچ یکی از بهترین کارگردانهای سینمای آمریکاست. مخصوصا فیلم جاده مالهالند که پیشنهاد میکنم حتما ببینید

    1. farhad

      کاملا موافقم
      جاده مالهالند و بزرگراه گمشده فوق العاده ان.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه