اولین شورولت کوروت ZR1 مدل ۲۰۱۹ با چه قیمتی به فروش رفت؟

۱ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

اولین شورولت کوروت ZR1 مدل ۲۰۱۹ با شماره شناسه‌ی VIN 001 به حراج گذاشته شد. در این حراجی، یک علاقمند ثروتمند توانست با قیمت ناقابل ۹۲۵ هزار دلار صاحب اولین مدل ۲۰۱۹ کوروت ZR1 شود!

اولین دستگاه تولید شده از مدل ۲۰۱۹ کوروت ZR1 به یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۶.۲ لیتر مجهز شده است. این پیشرانه می‌تواند حداکثر قدرت ۷۵۵ اسب‌بخار و گشتاور ۹۶۹ نیوتون‌متر را تولید کند. شورولت این محصول خود را در دو مدل مجهز به جعبه‌دنده‌ی جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی دستی یا ۸ سرعته‌ی خودکار با پدل‌شیفتر تولید و عرضه می‌کند.

این خودرو، سریع‌ترین و پیشرفته‌ترین کوروت تولید شده در طول تاریخ است. شورولت در بدنه‌ی کوروت ZR1 مدل ۲۰۱۹ از فیبرکربن بهره برده تا با کاهش وزن، شاهد خروجی حداکثر موتور باشیم. هم‌چنین دیسک‌های ترمز این خودرو از نوع کربن-سرامیکی برمبو (Brembo) است. برمبو نام یک شرکت ایتالیایی است که در ساخت سیستم‌های ترمز با عملکردهای فوق‌العاده بالا در موتورسیکلت‌ها و ماشین‌ها شهرت دارد.

شاید خرید یک کوروت، از مدل قدیمی گرفته تا جدید برای هر خودرودوستی یک آرزو باشد. اما اگر پول خرید یک ماشین یک میلیون دلاری را داشتید، حاضر بودید اولین دستگاه از جدیدترین مدل قدرتمند شورولت کورت را با این مبلغ بخرید؟

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه