اپل ۲۱ شهریور آیفون ۸ را معرفی می‌کند

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپل 21 شهریور آیفون 8 را معرفی می‌کند - مراسم معرفی آیفون
اپل مراسم معرفی آیفون‌های جدید را روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور، ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران در تالار جدید استیو جابز برگزار می‌کند.

اپل سرانجام تایید کرد که در تاریخ ۱۲ سپتامبر مصادف با ۲۱ شهریور مراسمی را برگزار خواهد کرد. مراسمی که انتظار داریم در آن سه آیفون جدید را ببینیم؛ دو آیفون که به‌روزرسانی مدل‌های موجود یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خواهند بود، و یک آیفون کاملا جدید که به ویژگی‌های اختصاصی نظیر صفحه‌نمایش بدون حاشیه OLED و قابلیت تشخیص سه‌بعدی چهره مجهز شده است. علاوه بر این ممکن است اپل از یک مدل جدید از ساعت هوشمند اپل واچ هم رونمایی کند که احتمالا اپل واچ سری ۳ نام دارد. بنابراین شایعه‌ها ممکن است اپل واچ جدید به چیپ LTE هم مجهز شده باشد که اجازه می‌دهد بدون نیاز به آیفون از اکثر قابلیت‌های آن استفاده کنید.

مراسم ۲۱ شهریور همچنین اولین مراسم اپل است که در تالار جدید استیو جابز در پارک ملقب به Spaceship در کوپرتینو برگزار می‌شود. اپل این موضوع را با افتخار در دعوت‌نامه‌ی مراسم با عبارت «بیایید در محل ما ملاقات کنیم» (Let’s meet at our place) بیان کرده است. این عبارت شعار رسمی دعوت‌نامه است. این مراسم به وقت تهران در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه‌ی شب سه‌شنبه ۲۱ شهریور آغاز می‌شود. امکان دارد اپل فروش محصولات جدید را از روز جمعه ۲۲ سپتامبر مصادف با ۳۱ شهریور آغاز کند.

انتظار می‌رود اپل به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون، از یک آیفون ویژه رونمایی کند که برای اولین بار در تاریخ آیفون‌ها به صفحه‌نمایش OLED با طراحی بسیار کم‌حاشیه مجهز شده است. این آیفون جدید همچنین به یک سیستم تشخیص چهره، پردازنده‌ی اپل A11، باتری قدرتمند L شکل و ویژگی‌های خاصی در زمینه‌ی واقعیت افزوده مجهز خواهد بود. احتمالا این آیفون در ظرفیت‌های ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود و بنا بر شایعه‌ها قیمتی بین ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار خواهد داشت.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    سلام
    ثانیه شماری میکنم تا هرچه سریعتر شرکت اپل و بچه های تیم آیو رو ببینم میخوان در مقابل این همه انتظاری که ازشون داریم و این همه انتظاری که شرکتهای ساسونگ و الجی و وبقیه از عرضه گوشیاشون واسه ما ایجاد کردن چه گوشی معرفی کنن.
    خداکنه لااقل و یا حدا اقل دکمه هوم رو ور دارن
    ضمنا یه سوال از دیجی : شما پوشش خبری زنده از مراسم دارید.
    ممنون

  2. Avatar inv

    اینم سریع میزنه تو خال یه وقت از سامسونگ عقب نمونه !!!
    با اون گوشی های ال سی دیش

    1. Avatar damdeok

      فقط محض اطلاع افرادی امثال شما

      کمپانی اپل همه ساله در اواسط ماه سپتامبر میلادی از آیفون های جدیدش رونمایی می کنه .

      اون شرکت سامسونگ و بقیه شرکت ها هستند که برای سود بیشتر و حرص افزایش درامد مراسمات رونمایی شون رو زودتر از موعد گذشتشون برگزار می کنن و هر دفعه تاریخ این مراسمات (نسبت که سال یا سال های گذشته) جا ب جا میشه که نتیجش هم کاملا مشخصه : فاجعه ای مثل نوت ۷ .

  3. Avatar فرشيد

    سلام ی سوال برام پیش اومده ! با توجه به اینکه ios11 قراره حدود دو هفته دیگه از طریق ایفون هشت ارائه بشه ، چطوری هنوز نسخه نهاییش اماده نیست ! مگه ایفون هشت تولید انبوهش از ماهها قبل نباید شروع بشه !!!؟۱۸

  4. Avatar جواد

    سلام خیلی ممنونم از اطلاع رسانی

  5. Avatar مصطفی

    سلام
    عالیه ، من با اینکه توان خریدش رو ندارم . اما با رویای داشتنش و در خیالم بیشتر از کسی که پرچم دار سامسونگ رو داره حال می کنم .

  6. Avatar Benyamin.TD

    امیدوارم صفحه نمایش -OLED نباشه از نظر کیفیت و نمایش رنگ هنوز -IPS کاملتره
    فقط امیدوارم تا زمانی که -OLED به تکامل نرسیده اپل ازش استفاده نکنه وگرنه خیلی از عکاس هایی که از ایفون استفاده میکنن شاید توی رنگ بندی به مشکل بخورن

  7. Avatar طاهره مهدی پور

    از اطلاعات جامعی که در اختیار خواننده قرار می دهید سپاسگزارم. موفق باشید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه