اکران قسمت هشتم جنگ ستارگان دیرتر از موعد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت دیزنی (Disney) در جدیدترین اخبار خود اعلام کرد که اکران قسمت هشتم جنگ ستارگان شش ماه به تعویق افتاده و به جای این‌که در ابتدای تابستان اکران شود، در پاییز سال ۱۳۹۶ روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت. از این رو طرفداران جنگ ستارگان باید شش ماه بیش‌تر صبر کنند تا دنباله‌ی Star Wars: The Force Awakens را ببینند.

بر اساس شایعاتی که در ScreenCrush درج شده، علت عقب افتادن اکران این فیلم، بازنویسی فیلم‌نامه‌ی آن عنوان شده است. چون به نظر می‌رسد که طرفداران به شدت تحت تاثیر کاراکترهای «ری» (Rey)، «فین» (Finn) و «پو» (Poe) قرار گرفته‌اند و به همین دلیل کارگردان فیلم، «رایان جانسن» (Rian Johnson) صلاح دیده تا داستان فیلم را بر اساس نقش این افراد متمرکز کند و حضور دو هنرپیشه‌ی زن جدید را در فیلم کم‌رنگ‌تر کند.

اما برای این مدت هم دیزنی برنامه‌هایی تدارک دیده و قرار است اولین «فیلم چندگانه» (Anthology movie) از جنگ ستارگان را نمایش دهد.

فیلم‌های چندگانه نوعی از آثار سینمایی هستند که از کنار هم گذاشتن وقایع قسمت‌های مختلف اما مرتبط یک مجموعه، با درون‌مایه‌ی یکسان ساخته می‌شوند. در واقع دیزنی می‌خواهد یک سه گانه‌ی جدید بر اساس داستان جنگ ستارگان بسازد که اولین قسمت آن‌ها Rogue One: A Star Wars Story نام دارد.

star-wars-rogue-one

تعدادی از بازیگرهای Rogue One: A Star Wars Story

قرار است Rogue One در ۲۶ آذر ماه سال آینده در سینماها اکران شود اما درباره‌ی محتوای آن اطلاعات زیادی در دست نیست، به جز این‌که رویدادهایش در زمانی بین قسمت سوم (Revenge of the Sith) و قسمت چهارم (A New Hope) اتفاق می‌افتد و درباره‌ی عده‌ای از مهاجمین و جنجگویان بیگانه است که در صدد هستند تا نقشه‌های اولین Death Star را بدزدند. ضمنا شاید شخصیت Darth Vader هم در این فیلم حضور پیدا کند. این فیلم را «گرث ادواردز» (Gareth Edwards) کارگردانی خواهد کرد که قبلا هم فیلم گودزیلا (Godzilla) را ساخته بود.

اکران قسمت هشتم جنگ ستارگان در آذر ماه ۱۳۹۶ مقارن با اکران فیلم Ready Player One از استیون اسپیلبرگ و همچنین فیلم جدید Avatar به کارگردانی جیمز کامرون است.

منبع: Polygon و Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Hossein

    خب این تاخیر ها عادیه برا ما هر چند ما ایرانی ها همش عجله داریم و متاسفانه صبور نیستیم ولی فیلم قشنگیه امیدوارم زودتر قسمت جدیدش بیاد ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه