بهترین تیم تاریخ جام جهانی را انتخاب کنید

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بهترین تیم جام جهانی

وبسایت رسمی فیفا بهترین تیم جام جهانی را انتخاب می‌کند. بیست و یکمین دوره از مسابقات جام جهانی، ۳۲ روز دیگر در کشور روسیه آغاز خواهد شد و بدین ترتیب ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها خود را برای حضور پر قدرت در این بزرگترین مسابقات فوتبال ملی جهان آماده می‌کنند، مسابقات پیش رو شاید آخرین حضور بازیکنان بزرگی چون لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و سایر بازیکنان بزرگی باشد که در دهه گذشته دوران درخشانی را برای تیم‌های ملی و تیم‌های باشگاهی خود رقم زده‌اند و این مسابقات آخرین شانس آنها برای کسب قهرمانی در این مسابقات خواهد بود تا شاید از تیم‌های این بازیکنان در آینده به عنوان یکی از بزرگترین تیم‌های تاریخ جام جهانی یاد شود.

با این وجود در حالی که روز به روز به شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نزدیک‌تر می‌شویم زمان آن رسیده است تا مروری بر خاطرات و ادوار گذشته این مسابقات داشته باشیم، این بار نوبت شماست تا بهترین تیم تاریخ جام جهانی را با آرای خود انتخاب کنید. این رای گیری از روز ۱۲ می آغاز خواهد شد و هر یک از افراد می‌توانند به تیم مورد علاقه خود رای دهند، این رای‌گیری در توئیتر رسمی سایت فیفا پیگیری خواهد شد و شما نیز می‌توانید با کلیک روی اینجا به توئیتر رسمی فیفا وارد شوید و به تیم مورد علاقه خود رای دهید.

این رای‌گیری پس از رای‌گیری بهترین گل تاریخ جام جهانی برگزار می‌شود که در نهایت در آن رای‌گیری ضربه والی دیدنی نگرته به عنوان برترین گل تاریخ جام جهانی با آرای طرفداران فوتبال انتخاب شد.

در این رای‌گیری تیم‌های انتخابی همانند مسابقات جام جهانی پیشرفت می‌کنند به این صورت که ابتدا تیم‌ها در ۸ گروه قرار دارند و تیم‌هایی که بیشترین رای را به دست می‌آورند از گروه خود صعود می‌کنند و پس از آن به مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و در نهایت دو تیم به فینال جام جهانی با آرای مردمی صعود می‌کنند که در نهایت با آرای مردمی بهترین تیم تاریخ جام جهانی انتخاب خواهند شد. هواداران می‌توانند هر روز در این رای گیری شرکت کنند و به تیم مورد علاقه خود رای دهند و در نهایت پس از طی مراحلی مانند مراحل جام جهانی روز ۲۱ می بهترین تیم تاریخ جام جهانی با آرای مردم انتخاب و معرفی خواهد شد.

اینکه چه تیمی به عنوان بهترین تیم تاریخ جام جهانی انتخاب خواهد شد به شما بستگی دارد و طرفداران پیر و جوان می توانند رای خود را در توئیتر وبسایت رسمی فیفا اعلام کنند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه