تاریخ عرضه بازی موبایل هری پاتر مشخص شد

۲۰ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی می‌شود که بسیاری از علاقه‌مندان به داستان‌های هری پاتر نسبت به بازی موبایل جدیدی که از روی این مجموعه در حال ساخت است، هیجان‌زده شده‌اند. این بازی جدید که Harry Potter: Hogwarts Mystery نام دارد برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون راهی بازار می‌شود. گیمرها هم در این عنوان خودشان را در نقش یکی از دانش آموزان مدرسه هاکوارتز مشاهده می‌کنند و در کلاس‌های مختلف شرکت خواهند کرد. بازی از المان‌های نقش آفرینی بهره می‌برد و گیمرها در طول داستان با انتخاب‌هایی مواجه می‌شوند که تاثیر زیادی در جریان روند داستانی می‌گذارند.

امروز مشخص شد که این بازی در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه رسما منتشر می‌شود. همچنین سازندگان بازی اعلام کردند که از هنرپیشه‌های مجموعه فیلم‌های هری پاتر برای صداگذاری روی شخصیت‌های بازی استفاده کرده‌اند.

از بین هنرپیشه‌هایی که در این بازی حضور دارند می‌توان به مگی اسمیت در نقش پروفسور مینروا مک‌گونگال و مایکل گمبون در نقش آلبوس دامبلدور اشاره کرد. گیمرها در این بازی شخصیت مخصوص خودشان را می‌سازند و وارد بازی می‌شوند. همچنین داستان بازی هم ارتباطی با ماجرای اصلی هری پاتر ندارد و قبل از آن اتفاق می‌‌افتد.

منبع: allgamesdelta

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه