تاریخ معرفی Mate 9 و تراشه‌ی Kirin 960 مشخص شد

۱۸ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که مشخصات نهایی گوشی «میت ۹» (Mate 9) لو رفت، شرکت هواوی دعوت‌نامه‌هایی برای کنفرانس خبری در تاریخ ۲۸ مهر ماه ارسال کرد. به همین دلیل احتمال معرفی میت ۹ و تراشه‌ی جدید این شرکت که Kirin 960 نام دارد، بیشتر شده است.

کنفرانس هواوی در تاریخ ۲۸ مهر ماه برگزار خواهد شد.

تراشه‌ی جدید شرکت هواوی با معماری ۱۶ نانومتری ساخته شده و یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است که یکی از پردازنده‌های آن Cortex-A73 نام دارد. به احتمال زیاد گوشی میت ۹ هم اولین محصولی خواهد بود که با این تراشه راهی بازار می‌شود.

شرکت هواوی سال گذشته در آبان ماه تراشه‌ی Kirin 950 را معرفی کرده بود که چهار هسته‌ی A72 با فرکانس ۲.۵۳ گیگاهرتز و چهار هسته A-53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز روی آن قرار گرفته بود.

960

اکنون نزدیک به یک‌سال از معرفی تراشه‌ی قبلی هواوی می‌گذرد و این شرکت قصد دارد مدل جدید محصولات خودش را راهی بازار کند. حالا باید تا تاریخ ۲۸ مهر ماه منتظر بمانیم و ببینیم که هواوی چه برنامه‌ای دارد و چه محصولاتی را نشان خواهد داد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی میت ۹ در چند مدل مختلف راهی بازار می‌شود که از نظر میزان رم و حافظه‌ی داخلی با هم تفاوت دارند.

منبع: Twitter

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه