تاف‌بوک جدید پاناسونیک به زودی وارد بازار می‌شود

۱۹ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پاناسونیک سال‌هاست که نوت‌بوک‌هایی با ظاهر سخت و وزن نسبتا زیاد تولید می‌کند. اما حالا این شرکت ویژگی تازه‌ای به سری «تاف‌بوک‌های» خود افزوده است.

«تاف‌بوک ۲۰» (Toughbook 20) مدل جدید نوت‌بوک‌های این شرکت است که نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۲۰۰ دارد و بر خلاف نمونه‌های سنگین قبلی، تنها ۱۷۷۰ گرم است.

تاف‌بوک ۲۰ دارای استانداردهای MIL-STD-810G و IP65 است که حکایت از مقاومت خیلی خوب این دستگاه در برابر غبار، سرما و نفوذ مایعات دارند. بدنه‌ی این دستگاه از جنس آلیاژ منیزیم است و می‌توان بدون وقفه‌ای در کارکرد آن، باتری‌اش را تعویض کرد. قطعه‌ای که حکم پایه‌ی این تاف‌بوک را دارد، می‌تواند به عنوان دسته‌ی آن هم استفاده شود.

تاف‌بوک ۲۰ دارای استانداردهای MIL-STD-810G و IP65 است که حکایت از مقاومت خیلی خوب این دستگاه در برابر غبار، سرما و نفوذ مایعات دارند.

روی تاف بوک ۲۰ برنامه‌ی ویندوز ۱۰ پرو نصب می‌شود و البته ویندوز ۷ هم دارد؛ دستگاه مجهز به یک یا دو پورت USB، پورت سریالی و خروجی‌های HDMI، اترنت، میکروفن و میکرو سیم است.

روی داک کیبورد آن ۳ پورت USB، محل قرار دادن کارت SD با اندازه‌ی کامل، خروجی HDMI، کارت گرافیکی، اترنت و اتصالات مربوط به داک تعبیه شده است.

اتصال وایرلس دستگاه عبارت است از: وای-فای، بلوتوث و اتصال دو آنتنی. به علاوه، GPS و NFC هم دو آپشن دیگر خواهند بود.

تاف‌بوک ۲۰ از بهمن ماه با قیمت ۳۰۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. شاهین

    واقعا برای محقق ها محصول خیلی کاربردی هست!
    ولی توی ایران فکر نکنم کاربردی داشته باشه چون محققی توی کشور نمونده (فرار مغز ها)!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه