تریلر بتای Destiny 2 را ببینید

۱۸ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

زمان زیاد تا شروع نسخه‌ی آزمایشی «دستینی ۲» (Destiny 2) باقی نمانده است و به همین مناسبت استودیوی بازی‌سازی «بانجی» (Bungie)، تریلری از این نسخه‌ی آزمایشی منتشر کرده است. تریلر بتا دستینی ۲، محتوایی که قرار است این نسخه‌ی آزمایشی داشته باشد را مشخص می‌کند. فرقی نمی‌کند بخواهید چند نفره بازی کنید یا دنبال داستان هستید، نسخه‌ی آزمایشی دستینی ۲ همه چیز دارد.

همه‌ی آنچه باید از دستینی ۲ بدانید.

نسخه‌ی بتا دستینی ۲ قرار است در روز ۲۱ جولای در دسترس بازی‌کننده‌ها قرار بگیرد. این نسخه شامل مرحله‌ی اول دستینی ۲ به صورت کامل است؛ مرحله‌ای که در نمایشگاه E3 2017 آن را دیدیم. هم‌چنین یک استرایک در بتا دستینی ۲ خواهد بود که می‌توان مثل همیشه، آن را سه نفره بازی کرد. بخش Crucbile یا بخش چند نفره‌ی بازی هم در این نسخه‌ی آزمایشی قرار دارد.

بخش چند نفره در طول بتا، شامل دو بخش Control و Countdown خواهد بود. در بخش Control، ناحیه‌ای را برای مدت بیشتر فتح می‌کنید و برنده می‌شوید و بخش Countdown هم ساختاری شبیه به بازی اورواچ دارد؛ یعنی یک نوبت از محلی دفاع می‌کنید و بقیه به شما حمله می‌کنند و نوبت دوم، همه چیز برعکس می‌شود.

بتا به مدت دو روز و تا ۲۳ جولای در دسترس خواهد بود. در روز آخر، بانجی به اندازه‌ی یک ساعت دسترسی به The Farm را آزاد خواهد کرد. بخش The Farm همان هاب اصلی بازی است که بازی‌کننده‌ها در آن همدیگر را می‌بینند.

شخصیت‌هایی که در نسخه‌ی بتا می‌سازید، به نسخه‌ی نهایی منتقل نخواهند شد و قدرت و سرعت پیشرفت شخصیت‌ها هم در نسخه‌ی اصلی، فرق خواهد کرد.

نسخه‌ی بتا دستینی ۲ فقط روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود. قرار است بتا نسخه‌ی PC حداقل یک ماه دیگر برگزار شود.

می‌توانید در ادامه، تریلر بتا دستینی ۲ را ببینید.

 

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه