تریلر دوم فیلم The Conjuring 2 منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

احتمالا با نام و زندگی پر از رمز و راز «اد» و «لورین وارن» که با اکران فیلم «احضار روح» (The Conjuring) در اواخر خرداد ماه سال ۱۳۹۳، روی پرده‌ی سینماها حاضر شدند، آشنایی دارید. این زوج در یکی دیگر از تحقیقات ماورا الطبیعی و ترسناک‌شان، در فیلم سینمایی «احضار روح ۲» که با نام The Conjuring: Enfield Poltergeist هم شناخته می‌شود به شمال لندن سفر می‌کنند تا به کمک یک مادر تنها که با چهار فرزندش در یک خانه‌ی تسخیر شده زندگی می‌کند، ‌بشتابند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این فیلم در روز ۲۱ خرداد ماه امسال روی پرده برود.

اولین تریلر معرفی احضار ارواح ۲ در دی ‌ماه سال گذشته منتشر شد. داستان فیلم هم که در سال ۱۹۷۷ میلادی ‌جریان دارد از این قرار است که «مارگارت»، مادری تنها با ۴ فرزند ۷ تا ۱۳ ساله‌ در خانه‌ی شادشان زندگی می‌کند. اما این شادی دست‌خوش اتفاق‌های عجیب و غریبی می‌شود. فرزندان از لرزش تخت‌های‌شان در شب، صدای پا و ضربه‌های متعدد در خانه و مواردی مشابه شکایت می‌کنند و بعدها قطعه‌های اسباب‌بازی به هوا پرتاب می‌شود. در ابتدا مارگارت گمان می‌کند بچه‌ها سربه‌سر او می‌گذارند؛ اما اوضاع که رفته‌رفته وخیم می‌شود، دیگر انکار جایز نیست. تعداد زیادی از محققان ماوراءالطبیعه شامل اد و لورین وارن به این خانه می‌روند و سعی در حل این معمای ترسناک دارند.

وظیفه‌ی ساخت این فیلم برعهده‌ی «جیمز ون» (James Wan) گذاشته شده و نگارش داستان و فیلم‌نامه‌اش هم برعهده‌ی «چاد هیز» (Chad Hayes)، «کری هیز» (Carey Hayes)، «دیوید لسلی جانسون» (David Leslie Johnson) و «جیمز وان» (James Wan) است. مشابه قسمت اول «پاتریک ویلسون» (Patrick Wilson) و نامزد جایزه‌ی اسکار «ورا فارمیگا» (Vera Farmiga)، در قسمت دوم فیلم سینمایی احضار روح به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر دوم فیلم سینمایی احضار روح ۲ را مشاهده کنید:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. sam

    قسمت اول این فیلم فوق العاده زیبا ، غنی و ترسناک بود ! یکی از ترسناک ترین فیلمایی بود ک دیدم ، به همه پیشنهاد میکنم قسمت اول این فیلم رو ببینید

  2. hamed

    آنابل شون که زیاد ترسناک نبود ولی این ترسناک به نظر میومد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه