تریلر روند بازی Fallout 76 را ببینید

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی Fallout 76

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های نمایشگاه E3 2018 جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های فال‌آوت بود. با این حال، این قسمت جدید فال‌آوت نه تنها با دیگر بازی‌های این مجموعه، بلکه با دیگر بازی‌های شرکت بتسدا تفاوت دارد. بازی Fallout 76 یک نقش‌آفرینی بزرگ است، ولی به صورت آنلاین و چند نفره بازی می‌شود. شرکت بازی‌سازی بتسدا تریلری جدید از فال‌آوت ۷۶ منتشر کرده است که بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد.

تریلر روند بازی Fallout 76 چیز بیشتری از آنچه در کنفرانس بتسدا دیده بودیم نشان‌مان نمی‌دهد؛ طوری که با همان ویدیوهای نمایش داده شده در کنفرانس بتسدا مواجه می‌شویم و حتی صحبت‌های «تاد هاوارد» (Todd Howard) در این کنفرانس هم روی تریلر قرار داده شده است.

تریلر جدید فال‌آوت ۷۶ مثل سایر بازی‌های این مجموعه با صحنه‌ی خروج از پناهگاه زیرزمینی یا همان Vault شروع می‌شود.

تریلر جدید فال‌آوت ۷۶ مثل سایر بازی‌های این مجموعه با صحنه‌ی خروج از پناهگاه زیرزمینی یا همان Vault شروع می‌شود. شخصیت اصلی بازی دستگاه Pip-Boy خود را به دست می‌بندد و از پناهگاه زیزمینی ۷۶ که اسم بازی از روی آن برداشته شده، خارج می‌شوند.

چیزی که همان ابتدای خروج از Vault 76 چشم‌مان را می‌گیرد، تفاوت ظاهری بازی با دیگر قسمت‌های فال‌آوت است. عادت کرده‌ایم وقتی از پناهگاه زیرزمینی خارج می‌شویم، دنیایی ویران شده را ببینیم. با این حال قضیه در فال‌آوت ۷۶ فرق می‌کند.

دیگر قسمت‌های فال‌آوت صد سال یا حتی بیشتر پس از افتادن بمب‌های اتم اتفاق می‌افتند، ولی دنیای فال‌آوت ۷۶ حدود ده سال پس از افتادن بمب‌ها رخ می‌دهد. همین موضوع باعث شده است تا دنیای بازی Fallout 76 متفاوت از دیگر قسمت‌های این مجموعه باشد و ویرانی کمتری در آن ببینیم. درخت‌ها و گیاهان در محیط بازی دیده می‌شوند.

عکس روی جلد بازی Fallout 76

تاد هاوارد می‌گوید که برای ساخت فال‌آوت ۷۶ موتور گرافیکی‌شان را کمی ارتقا داده‌اند و با نورپردازی و تکنیک‌های رندر جدیدتری طرف هستیم. نقشه‌ی فال‌آوت ۷۶، که در ایالات وست ویرجینیا است، از شش بخش بزرگ تشکیل شده که هر کدام سبک و سیاق ظاهری و موجودات خاص خودش را دارد. بتسدا سعی کرده است مناطق معروف وست ویرجینیا را در فال‌آوت ۷۶ بازسازی کند و می‌توانیم تعدادی از آن‌ها را در نقشه‌ی بازی که در این تریلر نشان داده می‌شود ببینیم. برخی از هیولاهای قصه‌های وست ویرجینیا مثل Beast of Grafton یا Mothman در فال‌آوت ۷۶ وجود دارند.

بازی Fallout 76 قرار است در روز ۲۳ آبان عرضه شود.

در ادامه تریلر جدید بازی Fallout 76 و هم‌چنین تریلر رونمایی این بازی را که در کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 پخش شد را برای‌تان قرار داده‌ایم.

بازی Fallout 76 قرار است در روز ۱۴ نوامبر سال جاری (۲۳ آبان) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

تریلر روند بازی Fallout 76:

تریلر E3 2018 بازی Fallout 76:

تصاویر بازی:

دانلود تریلر روند بازی Fallout 76 با کیفیت Full HD

دانلود تریلر E3 2018 بازی Fallout 76 با کیفیت Full HD

منبع: YouTube

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar فرافاز

    روایت تنهایی بشر تو دنیای آنلاین و کاراکترای دیگه!

    داستانش چطور می خواد هماهنگ بشه؟

    فک کن همین ۴ تا آدم باقی مونده ی زمین بعد ۱۰ سال انزوا به محض دیدن هم بیفتن تو PvP به جونه هم!
    کِ لابد بعدش با موجودات منفور طبیعت جدید, تنهایی بجنگن!

    آنلاین!!

    بی خیال ..

  2. Avatar پویا

    فکر کن جان بکنی پایگاه بسازی بعد یه عده فقط دنبال کد بمب اتم و ضدحال باشند بزنند پودرت کنند

  3. Avatar پژمان

    مثلا ۵۰ دلارم که باشه میکنه نزدیکای ۴۰۰ ۵۰۰ تومان برای هی بازی
    هی خدا

  4. تارا قهرمانی تارا قهرمانی

    نمی‌دونم چطور، ولی قراره با آنلاین بودن بازی کنار بیایم…

  5. Avatar Bigby

    Todd Howard will save us

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه