تست باتری آیفون ۶s

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آیفون ۶s‌ تا مدت‌ها یکی از محصولات محبوب بازار باقی خواهد ماند. این گوشی با تغییرات سخت‌افزاری بسیار خوبی همراه بوده و پردازنده A9 به‌کار رفته در داخل آن مصرف انرژی بسیار پایینی دارد که باعث می‌شود باتری طول عمر بیشتری داشته باشد. بالاتر رفتن کیفیت دوربین و اضافه شدن قابلیت لمس سه‌بعدی هم از دیگر ویژگی‌های این تلفن‌همراه جدید اپل است.

باتری آیفون ۶s شاید بهترین باتری به‌کار رفته در بین تلفن‌های همراه نباشد، اما در مقایسه با مدل‌های قبلی آیفون عملکرد بهتری داشته است.

موضوع مهم درباره این گوشی میزان مصرف باتری آن است. استفاده از پردازنده جدید و سیستم‌عامل iOS 9 باعث شده که باتری مدت زمان بیشتری گوشی را روشن نگه‌دارد. در ادامه آزمایش‌های انجام شده روی باتری گوشی آیفون ۶s را در حالت‌های مختلف مشاهده خواهید.

اولین آزمایش در حالت ۳G انجام شد. کاربران می‌توانند نزدیک به ۹ ساعت و ۴۱ دقیقه به وسیله شبکه ۳G تماس تلفنی برقرار کنند.

iphonebattreytest-1

آزمایش دوم در حالت گشت و گذار در اینترنت انجام شد. برای این تست از مرورگر سافاری استفاده شده است. با آیفون ۶s می‌توان نزدیک به ۱۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به گشت و گذار در اینترنت پرداخت.

iphonebattreytest-2

با آیفون ۶s می‌توان ۱۰ ساعت و ۴۶ دقیقه فیلم تماشا کرد. در این تست میزان روشنایی صفحه نمایش روی ۵۰ درصد قرار گرفته بود.

iphonebattreytest-3

آیفون ۶s نتایج قابل قبولی داشت. نزدیک به ۱۰ ساعت می‌توان تماس ۳G برقرار کرد. همچنین می‌توان با وا-فای بیش از ۱۲ ساعت به گشت و گذار در اینترنت پرداخت. با یک‌بار شارژ، گوشی هشت روز روشن می‌ماند. در این حالت نباید با تلفن‌همراه خود کار کنید. اگر بخواهید یک ساعت تماس تلفنی برقرار کنید، یک ساعت در اینترنت گشت و گذار کنید و یک ساعت فیلم ببینید می‌توانید نزدیک به ۶۲ ساعت با گوشی کار کنید. با آیفون ۶ می‌توانستند تنها ۶۱ ساعت این کارها را انجام دهید.

 

منبع: GSM Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احمد

    از من که چهار ساعت بیشتر نگه نمیداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه