تصاویر جاسوسی از لامبورگینی شاسی‌بلند لو رفت

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی عکس‌های جاسوسی اولین خودروی شاسی‌بلند لامبورگینی منتشر شده است. اگرچه به دلیل محرمانه بودن برنامه‌های آینده‌ی این خودروساز ایتالیایی‌الاصل، سراسر این ماشین با برچسب پوشانده شده، ولی به نظر می‌رسد که این خودرو شباهت زیادی به کانسپتی به نام Urus دارد که در نمایشگاه خودرو ۲۰۱۲ پکن معرفی شد.

Urus دارای طراحی زاویه‌دار است و سقف آن با شیبی ملایم به انتهای خودرو منتهی می‌شود که ظاهری شبیه به خودروهای کوپه به آن می‌دهد. در کنار چراغ‌های زاویه‌دار این خودرو، دریچه‌های ورود هوای بزرگ در بخش پایینی سپر جلو هم از دیگر ویژگی‌های این خودرو است. این خصوصیات باعث شده‌اند که ظاهر این خودرو شبیه دیگر محصولات لامبورگینی شود.

هفته‌ی گذشته، سایت موتورترند اعلام کرد که تولید Urus از آوریل امسال شروع می‌شود. این خودروی شاسی‌بلند در زیر کاپوت تفاوت زیادی با مدل‌هایی هوراکان و آونتادور دارد. مثلا در مدل استاندارد آن، احتمالا بجای پیشرانه‌ی تنفس طبیعی از مدل پرخوران توئین توربو استفاده می‌شود. این خودرو احتمالا دارای موتور ۸ سیلندر خورجینی ۴ لیتری خواهد بود. در نتیجه Urus تنها خودروی لامبورگینی است که با موتور توربوشارژ تولید می‌شود. انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها صورت می‌پذیرد و قرار است مدل پلاگین-هیبرید آن هم عرضه شود. در این صورت، این شاسی‌بلند، اولین خودروی هیبریدی لامبورگینی خواهد بود. گفته شده که این خودرو در سال ۲۰۱۸ به فروش می‌رود و قصد رقابتی جدی با همتایان با اصالت خود، هم‌چون بنتلی بنتایگا و رولز‌رویس کولینان (Cullinan) را خواهد داشت.

منبع: motortrend

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محمد

    شبیه شاسی بلندهای پورش شده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه