تصاویر جدید فیلم Assassin’s Creed را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیلم «فرقه‌ی اساسین» (Assassin’s Creed) تا چند ماه دیگر اکران می‌شود. این فیلم که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ساخته شده از روی بازی تا امروز به حساب می‌آید، نظر علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های فرقه‌ی اساسین را به سمت خودش جلب کرده است. «جاستین کارزل» (Justin Kurzel) کارگردان این فیلم بوده و «مایکل فاسبندر»‌ (Michael Fassbender) هم به عنوان شخصیت اصلی در آن حضور داشته است.

فیلم Assassin’s Creed در تاریخ ۱ دی ماه اکران می‌شود.

این فیلم ماجراهای مخصوص خودش را دنبال می‌کند و هیچ کدام از اساسین‌های معروف مجموعه‌ی فرقه‌ی اساسین در آن حضور ندارند؛ اما تریلرهای منتشر شده از آن نوید یک ماجرای دوست‌داشتنی و هیجان انگیز را می‌دهند.

در حالی که قبلا تصاویری از پشت‌ صحنه‌ها و روند ساخت این فیلم دیده بودیم، تصاویر جدیدتری از خود فیلم منتشر شده که بسیار جالب هستند. تصاویری که قهرمان فیلم را در حالت مبارزه، سوار براسب و با سلاح‌های معروف اساسین‌ها نشان می‌دهند. با دیدن این تصاویر قطعا صبر کردن برای تماشای فیلم فرقه‌ی اساسین برای علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های کامپیوتری مخصوص این بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر جدیدی که از مایکل فاسبندر در نقش اساسین منتشر شده را مشاهده کنید. البته بد نیست که قبل از آن یک بار دیگر تریلر منتشر شده از فیلم Assassin’s Creed را هم ببینید:

assassin_27s-creed-2806171-1

شرکت یوبی‌سافت امسال قسمت جدید مجموعه بازی‌های فرقه‌ی اساسین را راهی بازار نمی‌کند و به جای تصمیم گرفته که نسخه‌ی باسازی سه بازی Assassin’s Creed II، Assassin’s Creed: Brotherhood و Assassin’s Creed: Revelations را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر کند.

منبع: ThePlayList

‌‌‌‌‌

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امید

    متاسفانه تا امروز اون مواردی که من دیدم نه بازی های خوبی از روی فیلم ها ساخته شده ، نه فیلم های خوبی از روی بازی ها
    انگار که این دو مقوله های جدا از همی هستند که باید با ایده ی مربوط به خودشان ساخته شوند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه