تصاویر قاب محافظ LG G5 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره شرکت ال‌جی رسما اعلام کرد که گوشی جدید خود تحت عنوان ال‌جی G5 را یک روز قبل از کنفرانس MWC 2016 و روز یکشنبه دوم اسفند ماه معرفی خواهد کرد. اما حالا تصویرهایی از رندر قاب این گوشی به بیرون درز کرده که اطلاعات تازه‌ای به ما می‌دهد.

چیزی تا برگزاری مراسم MWC نمانده و هر روز خبرهای گوناگونی از تازه‌های تکنولوژی به بیرون درز می‌کند تا حرف جدیدی را به اطلاع کاربران مشتاق برساند. در جدیدترین اخباری که از گوشی ال‌جی G5 به بیرون درز کرده، اطلاعات تازه‌ای از مشخصات «پشت و دوربین این گوشی» به دست می‌آوریم؛ گرچه مدتی پیش هم اطلاعاتی جزئی درباره‌ی داشتن دو دوربین و رندرهای آن منتشر شده بود.

در تصویرهای جدیدی که از رندرهای قاب این گوشی منتشر شده، می‌بینیم که G5 دو فلش LED دارد اما هر دو دیود آن به یک رنگ هستند؛ یا ال‌جی بیش‌تر تمرکزش را روی قدرت و کیفیت LED ها گذاشته تا توجه به جذابیت و رنگی بودن آن‌ها و یا طراح این رندرها به رنگ‌ها توجهی نکرده و صرفا خواسته اندازه و شکل و شمایل را نشان بدهد.

می‌توانید رندرهای لو رفته را در آلبوم زیر مشاهده کنید.

زیر LED ها هم چیزی شبیه به «فوکوس خودکار لیزری» (Laser Autofocus) دیده می‌شود. این تکنولوژی در گوشی‌های قبلی ال‌جی (G4 ,G3 و V10) هم تعبیه شده بود.

دکمه‌های تنظیم صدا به حاشیه‌ی گوشی منتقل شده‌اند و در پشت گوشی، اندازه‌ی کلید پاور بزرگ‌تر شده و به عنوان حسگر اثر انگشت هم کاربرد دارد.

بر اساس اخباری که دیروز منتشر شد، گوشی G5 در همان روز معرفی و پیش از کنفرانس MWC 2016 برای خرید کاربران هم عرضه خواهد شد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar مهران

    من خودم G4 دارم و ازش خیلی راضیم ولی ال جی با انتقال دکمه ها به کناره و این طراحی تو G5 یکم ازش دلسرد شدم.کاش این کارو نمی کرد

  2. Avatar Shayan

    من خودم طرفدار الجی هستم و خودم جی۴ دارم ولی به نظرم طراحی پشتش جالب نیست

  3. Avatar مهدی

    بابا عزیز اپل هم داخل چین تولید میشه اپل هم چینیه ، شما جنسای درجه یک چینو ندیدین چون هم وطن های ما میرن هرچی جنس ارزان و بیخوده میارن یا سفارش میدن به کارخانه های تولیدی اونجا ،مثل لنت ترمز تو میبندی رو ماشینت میری تو دره جاده چالوس اونم سوار پورشه سگشم بغلشه حال میکنه من دیدم که میگم

    1. Avatar امید

      بار یک میلیونم…تویوتا هم تو چین مونتاژ میشه…پس تویوتا چینیه؟؟؟؟؟…. عجب منطقی دارید… مونتاژ با ساخت و طراحی و تولید, فرقش از زمین تا اسمونه… مزدا ۳ هم تو ایران مونتاژ میشه پس پیکان هم کیفیتش مثل مزدا ۳ و میشه پیکان تو دنیا عرضه کرد…..

  4. Avatar n

    فعلا که هواوی به عنوان یه شرکت چینی تو دنیا سومه تو اروپا دومه تو ایران اول( از جهت فروش) ظاهر گوشیاشم خیلی عالیه
    حالا باز بگو چینی

    1. Avatar امید

      بحث بحث قیمته ونه قدرت و کیفیت… اگر همین گوشی های هواوی بشه هم قیمت سونی و htc و ال جی, یک نفر هم نگاهش نمیکنه, چه برسه به خریدن… اون هفتاد هشتاد دلار قیمت پایین تر از بقیه برنده ها که باعث شده ملت بدون توجه به کیفیت پایین تر گوشی های چینی اونها را بخرن, به علت عدم رعایت کپی رایت و پتنت هاست که به زودی نوبت اون هم میرسه…..

      1. Avatar boss

        حالت خوبه داداش؟! کپی کجا بوده اگه کپی میکرد که اپل سربزنگاه دادگاهیش میکرد( تو اینکار تخصص داره) بعدشم محض اطلاع ،هواوی توی ۲۰۱۵ بیشترین پتنت از طرف خودش داشته نیازی به کپی نداره.گوشی هواوی نگرفتی درمورد کیفیتش نظر نده چون دیگه الان همه میدونن پرچمداراش( نمونش میت۸) کیفیت ساختش خیلی بالاس درعین حال خیلیم زیباس درعین حال قیمتشم پایینه( تنها دلیل قیمت پایین اینه که هنوز به اندازه برندای دیگه جا افتاده نشده به خاطر همین میخواد اینجوری همه گیرش کنه نه اینکه کیفیتش پایینه).والا هواوی ارزون میفروشه میگید کیفیت نداره بخواد گرون کنه میگید آخه کی به هواوی انقد پول میده پس بگو تکلیف چیه؟!
        وگرنه برای اروپاییا مگه قیمت چقد افاقه میکنه که به خاطرش سمت گوشی کیفیت پایین برن؟پس کیفیتش پایین نیس اشاره به اینکه درسال۲۰۱۵ پی ۸ توی اروپا محبوبترین گوشی شد

    2. Avatar LG v10

      هیچ وقت این مارک های مدل پایین رو به رخ گوشیهای مدل بالایی چون LG v10 و LG G5 چون همینv10 در عرض ۴۵ روز کلی فروش داشته تو امریکا حالا هی بگو تو ایران هیچ یک گوشیه کره ای رو تهدید نکن

  5. Avatar مهران

    پشت گوشی اصلا ظاهر جالبی نداره
    بیشتر شبیه این گوشیهای چینی میمونه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه