تصاویر لو رفته از گوشی نوکیا ۹ را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HMD Global که در حال حاضر گوشی‌های نوکیا را تولید می‌کند قصد دارد تا چند وقت دیگر گوشی نوکیا ۹ را راهی بازار کند. تا این لحظه هم شایعات مختلفی از این گوشی به بیرون درز کرده است. امروز هم تصاویری از این تلفن همراه هوشمند لو رفته. شایعات می‌گویند گوشی جدید نوکیا تا قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شوند.

گوشی نوکیا ۹ لبه‌های خمیده دارد و ظاهر آن به گوشی‌ّهای قبلی این شرکت شبیه است. به نظر می‌رسد که پشت گوشی شیشه است و همین موضوع باعث شده که نوکیا ۹ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. با توجه به عکس‌ها مشخص شده که سنسور تشخیص اثر انگشت به پشت گوشی منتقل شده است. دلیل آن می‌تواند استفاده از صفحه نمایش OLED با حاشیه‌های بسیار کم باشد. در واقع می‌توانیم بگوییم که نوکیا ۹ چیزی شبیه به گلکسی نوت ۸ و آیفون ۱۰ است.

در ادامه شایعات گفته شده که گوشی جدید نوکیا به دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت مجهز شده است. همچنین دوربین جلوی آن هم ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. ۶ یا ۸ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

 

منبع: nokiapoweruser
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. AHS

    با این که تعصبی نسبت به سامسونگ ندارم ولی خداییش این چند وقت اخیر هر گوشی ای که میبینم شده کپی S8. این گوشی ها اگه دوربینش نباشه به سختی میتونی از گوشی های سامسونگ تشخیص شون بدی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه