تصویر لو رفته از OnePlus 5 از نبود جک هدفون خبر می‌دهد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها شرکت‌های بیشتری به سمت ساخت گوشی‌هایی متمایل می‌شوند که جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا نداشته باشند. حالا تصویری از گوشی OnePlus 5 لو رفته که از نبود همین جک هدفون خبر می‌دهد.
نبود جک هدفون به معنی عدم اتصال هدفون به گوشی نیست، بلکه برای گوش دادن به موسیقی باید هدفون را به پورت USB-C متصل کرد. در واقع هدفون‌هایی برای این تلفن همراه هوشمند ساخته شده‌اند که به پورت USB-C مجهز می‌شوند. البته شرکت وان‌پلاس در کنار حذف جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا تغییرات دیگری هم در این گوشی به وجود آورده است. از بین این تغییرات می‌توانیم به استفاده از دوربین دوتایی روی این گوشی اشاره کنیم. شرکت وان‌پلاس اولین‌بار است که از دوربین دوتایی روی گوشی‌های خودش استفاده می‌کند. البته هنوز مشخص نشده که دوربین دوتایی این محصول به چه صورت کار می‌کند.
با این حال هنوز معلوم نیست که این تصویر تا چه حد واقعی است و احتمال دارد که مربوط به مدل آزمایشی آن شود. احتمالا وان پلاس ۵ گران‌ترین محصول شرکت وان‌پلاس تا امروز خواهد بود ولی هنوز اطلاعات دقیق از جمله قیمت آن در دست نیست. گفته می‌شود این گوشی تابستان امسال روانه بازار ‌می‌شود. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از این گوشی را ببینید:


منبع: Ubergizmo
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه